تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

خوشحالی مهاجرانی از گوش ندادن پزشکیان به انتقادات اصلاح‌طلبان!

عطاالله مهاجرانی در حمایت از رویکرد پزشکیان در چینش کابینه نوشت: حضور چهره‌هایی از جناح اصولگرا و یا از دولت مرحوم رییسی در فهرست وزیران، نقطه قوت دولت و وجود چند صدایی در دولت است.

خوشحالی مهاجرانی از گوش ندادن پزشکیان به انتقادات اصلاح‌طلبان!

رویداد ۲۴ | بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه از امروز در مجلس شورای اسلامی شروع شده، اما اختلافاتی که معرفی این کابینه بین بخشی از اصلاح‌طلبان و دولت چهاردهم ایجاد کرد، به قوت خود باقی است.

برخی اصلاح‌طلبان وزرای پیشنهادی پزشکیان را قبول ندارند و گمان می‌کردند که پزشکیان حمایت این جریان سیاسی در انتخابات اخیر را بیش از این‌ها قدردان باشد. برخی دیگر البته تصمیم رئیس جمهور برای معرفی این لیست را ناشی از هوشمندی او در راستای تحقق شعار پرهیز از دعوا و ایجاد وفاق ملی قلمداد می‌کنند.

همانطور که امروز عباس عبدی در یادداشتی که روزنامه اعتماد منتشر کرد، به مرز وفاق و تسلیم اشاره داشت؛ برخی اصلاح‌طلبان باور دارند که آقای رئیس جمهور پیش از آنکه با مخالفت جریان رقیب مواجه شود، دست به تسلیم زده تا راه همواری پیش رو داشته باشد.

بدیهی است که بسیاری از چهره‌های سیاسی نیز این رویکرد پزشکیان را تایید می‌کنند. مثلا عطاءالله مهاجرانی نوشته: رئیس جمهور با ترکیب هیات وزیرانی که به مجلس معرفی کرد، نشان داد، بر سر عهد و پیمان خود صادقانه و صبورانه ایستاده است. حتی برخی از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلب به انتقاد از ایشان پرداختند که گویی نامزد‌ها در حد لازم متناسب با انتظارات آن‌ها نبوده است.

وی افزود: اگر پزشکیان می‌خواست با همین رویکرد اصلاح‌طلبان مدعی رفتار کند، در واقع دعوا از همین روز نخست معرفی کابینه شروع شده و طرح دولت وفاق ملی منتفی شده بود.

مهاجرانی تاکید کرد: حضور چهره‌هایی از جناح اصولگرا و یا از دولت مرحوم رییسی در فهرست وزیران، نقطه قوت دولت و وجود چند صدایی در دولت و نشانه فاصله گرفتن از کشاکش‌های سیاسی و دعوا‌های بیهوده و آسیب زننده به وحدت ملی و نظام است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
0
0
تو دیگه چه جانوری هستی !!!!!!
تو لندن نشستی برای ما تعیین تکلیف میکنی . رذالت و کثافت از چهره کریه ات میباره !! پسرت درسش تو ریاض تموم شد ؟ چطور عربستان گل پسرت رو بورسیه کرد ؟؟؟ همه عربستانی ها میرن اروپا و آمریکا برای تحصیل اونوقت گل پسرت از لندن تشریف بردن ریاض تحصیل کنن ؟؟؟؟؟ چی خوندن حالا ؟ شیوه صحیح گردن زدن با شمشیر ؟؟؟؟؟
نظرات شما