تاریخ انتشار: ۰۵:۲۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

کنایه تند «جوان» به پزشکیان؛ این اطمینان به خود را از کجا می‌آورید؟!

سردبیر روزنامه جوان در یادداشت امروز به سخنان روز گذشته رهبری در جمع هیات دولت پرداخته، اما اشاره به آن بخشی که درباره مشورت با پزشکیان درباره کابینه بود را نوعی سطح‌نگری تلقی کرده است. در عین حال به پزشکیان و سخنانش نقد کرده و پرسیده که این اطمینان به خود را از کجا آورده‌اید؟

کنایه تند «جوان» به پزشکیان؛ این اطمینان به خود را از کجا می‌آورید؟!

رویداد ۲۴| سردبیر روزنامه جوان در یادداشت امروز به سخنان روز گذشته رهبری در جمع هیات دولت پرداخته، اما اشاره به آن بخشی که درباره مشورت با پزشکیان درباره کابینه بود را نوعی سطح‌نگری تلقی کرده است. او نوشته: «نقطه خاص یا گرانیگاه سخنان رهبرمعظم از دیدگاه من نگاه‌شان به آینده به‌طورکل، و در بحث هوش‌مصنوعی به‌گونه خاص بود. هرچند وقتی به جبر شغلی بسیاری از واکنش‌های توییتری را می‌بینم، تأسف می‌خورم که مسئله مشورت با رهبری و اینکه در چه حدی بوده، تمامی کابینه بوده یا بخشی از آن، و از این‌جور مباحث، فضا را پر کرده و کسی به این آینده‌نگری حکیمانه نپرداخته است.»
او مفصل از اهمیت توجه به آینده و مقتضیات آن از جمله هوش مصنوعی نوشته، تاکید کرده که باید به جوانان فرصت دارد و دوره مافیای پیر که حتی یک ایمیل هم ندارند در دانشگاه و ... به پایان رسیده است.
سردبیر جوان البته حیفش آمده که این یادداشت را بدون نقد به پزشکیان به پایان برد، لذا از موضوع فاصله‌ای عجیب گرفته و نوشته: «دکتر پزشکیان دیروز دو جمله متناقض‌نما داشت؛ اول گفت: «من رئیس‌جمهور شدم و خیال نمی‌کنم کسی و عددی شدم و احترام استادان را حفظ می‌کنم» و سپس گفت: «در این دولت کسانی که بدون دلیل موجه بالا رفته‌اند پایین می‌آیند و کسانی که به ناحق پایین رفته‌اند، بالا کشیده خواهند شد»! خب! از کجا این اطمینان را به خود دارید که در تشخیص حق و ناحق بالا و پایین‌رفته‌ها درست تشخیص بدهید؟ چقدر احتمال خطا می‌دهید؟ به چه‌کسانی اطمینان کردید برای این تشخیص؟» بعد هم برای اینکه نشان بدهد هنوز بحث ابتدایی یادداشت را به خاطر دارد، نوشته: «با این‌حال قبول! دست‌کم پیران به‌ناحق‌بالا رفته را زودتر پایین بکشید!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
کارکرد افراد نشان خواهد داد که چه کسی به حق بالا رفته و چه کسی به ناحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
یکی نیست به این مدیر الاغ روزنامه جوان بگه بی‌سواد نادان منظور او کبر وغروره که انسان نباید با یه جهش که خدا خیر شو خواسته مغرور بشه و... ایکاش منم به پزشکیان رای می دادم هرچند از خوبیهای او به مردم گفتم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
1
یه سوال ، پزشکیان 16میلیون رای مردم را دارد واقعا آقا هم همین مقدار رای دارد؟ حتی نصف شو دارد؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
درودبرشما. سردبیر پیر جوان نویس: شما که مدعی عدالت درقلم هستید وبه آخرت ازدیگران بیشتر معتقدید، چرا؟ مگرچندروز قبل ، ازهزینه کرد رئیس جمهور از رهبری را نقد نفرمودید؟ کلام رهبر به این سادگی وباصداقت برایتان کافی نبود، دست از این دوقطبی نمودن مردم وکشور بردارید؟ مردم آگاهتر ازآن چیزی که شماها فکر میکنید هستند ، ازرانت تان دررسانه استفاده نمائید وبه دوستانتان توصیه به تقوی نمائید وکمی دلتان بحال مملکت هم بسوزد!
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان