تاریخ انتشار: ۰۵:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

برداشت متفاوت کیهان از سخنان رهبری؛ آقا ادعا‌های پزشکیان را به صراحت رد کرد!

روزنامه کیهان در شماره امروز حرف‌های مقام معظم رهبری را آنطور که دلش خواسته برداشته کرده، با اصرار به ادعای دروغ بودن سخنان پزشکیان در جلسه رای اعتماد درباره مشورت با رهبری؛ از حامیان او و کسانی در این ماجرا سکوت کردند، خواسته که عذرخواهی کنند.

برداشت متفاوت کیهان از سخنان رهبری؛ آقا ادعا‌های پزشکیان را به صراحت رد کرد!

رویداد ۲۴| روزنامه کیهان در شماره امروز حرف‌های مقام معظم رهبری را آنطور که دلش خواسته برداشته کرده، با اصرار به ادعای دروغ بودن سخنان پزشکیان در جلسه رای اعتماد درباره مشورت با رهبری؛ از حامیان او و کسانی در این ماجرا سکوت کردند، خواسته که عذرخواهی کنند.
پزشکیان در جلسه رای اعتماد از برخی وزرای پیشنهادی خود نام برده و تاکید کرده بود که نظر مقام رهبری را درباره معرفی آنان پرسیده و ایشان نیز تایید کرده‌اند. رهبری نیز در جلسه دیروز با دولت فرمودند: «با بنده هم مشورت کردند و من تعدادی از افرادی که می‌شناختم یا صلاحیّت آن‌ها از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود، این‌ها را تأیید کردم، بعضی‌ها را هم تأکید کردم؛ تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم، گفتم نظری نسبت به آن‌ها ندارم.»
حالا کیهان بخش اول سخن رهبری که تایید حرف پزشکیان است رها کرده و بخش دوم که گفته‌اند تعدادی را نمی‌شناختم و نظری نداشتم را چسبیده است! ادعای کیهان آن است پزشکیان گفته همه کابینه را رهبری انتخاب کرده‌اند!
مشخص است که وقتی پزشکیان می‌گوید «هماهنگ شده و آمده‌ام» با اینکه رهبری لیست کابینه را دیده‌اند و برخی را تایید و برخی را تاکید کردند و برخی را هم نظری نداشتند منافاتی ندارد چنانچه رهبری هم نگفتند با گزینه‌ای از گزینه‌های دولت مخالف بوده‌اند یا توصیه خاصی بنا بر احتیاط کرده‌اند. کیهان، اما قصد ندارند این معنا را درک کند، چون اگر چنین کند، دیگر نمی‌تواند مثل حسین شریعتمداری به دولت و حامیانش بتازد و از آن‌هایی که با حرف‌های پزشکیان در جلسه رای اعتماد مخالفت نکردند؛ عذرخواهی طلب کند!
اصرار روزنامه کیهان به گزینش سخنان رهبری آنجا عیان می‌شود که توصیه‌های ایشان درباره غنیمت شمردن فرصت خدم را در این جمله خلاصه کرده که «فرصت خدمت می‌گذرد، کار‌های بزرگ را می‌توان کرد مثل امیرکبیر و رئیسی عزیز».
حسین شریعتمداری نیز در یادداشت خود با برداشت مطلوب خود از حرف‌های رهبری و بیان اینکه «حضرت آقا ادعا‌های مطرح شده درباره این که انتخاب همه وزرا با هماهنگی ایشان بوده است را به صراحت رد کرده‌اند» نوشته: «اکنون این سؤال از مراکز ذی‌ربط و شماری از شخصیت‌های نظام مطرح است که چرا با بی‌تفاوتی از کنار ماجرای یاد شده عبور کرده و با سکوت خود به دشمنان تابلو‌دار، فرصت سوءاستفاده و متهم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مهندسی بودن انتخابات، نفی آزادی‌های مدنی و نمایشی بودن مردم‌سالاری دینی را داده‌اند! و بالاخره بدون تعارف باید گفت کسانی که از روند ماجرا و روال تعریف شده حضرت آقا در این‌گونه موارد اطلاع داشته‌اند -که یک مسئول نظام نمی‌تواند اطلاع نداشته باشد- با سکوت یا کج‌فهمی خود، به دشمنان نظام فرصت سوءاستفاده داده‌اند و به قول شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن کوچه باز کرده‌اند که جرم بزرگی است و اما، با دشمنان نظام سخنی نیست، ولی با همه کسانی که درون نظام تعریف می‌شوند، این توصیه در میان است که «عذر‌خواهی پیشکش، بی‌تفاوت نباشید!».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
سیدرضا موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
تحلیل کیهان منطقی و درست بود .
شریعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
مزخرف زیاد میگه ، ما اصلا حرفاشو نمیخونیم ، حرفاش بدرد ایتا نشینان میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
این شاه حسین عامل موساده برای ایجاد تفرقه و بدبینی. یکی باهاش برخوررد نکنه، برنده اسرائیل عاصب خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
کیهان که روزنامه نیست لجن نامست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
خوب دقت کنید . در قرن حاضر با این همه وسایل ارتباطی و ضبط و پخش صدا و تصویر ؛ از یک موضوع چندین استباط متفاوت یا حتی متناقض میشود . حالا حساب کنید چگونه میشود به صحت مسائلی که 1400 سال پیش اتفاق افتاده گفت : بدون شک چنین است که ما میگوییم ولاغیر !!!!!!!
آدمهایی از جنس کیهان همیشه بودند و هستند که عادت کردند فهم اندک خود از وقایع را به عنوان واقعه !!! بیان کنند و دیگران را هم به طرق مختلف مجبور به قبول تفسیر و تعبیر و تاویل خود از تاریخ میکنند .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
درودبرشما. کاش بدست شریعت نداری برسد!موجودی با منصب تو ممکن است بتواند پشت آن چهره بصورت زده مخفی شده وتعدادی خوش باور را سیاه نماید! افسوس که پرونده اعمالت را سیاهتر کرده ای!!! توآن بخواب زده ای رامیمانی که هیچکس قادر به بیدار کردنش نیست ! شاید رهبر بزرگی کنند وباقلمشان روی نام بدنامیت خط قرمز بکشد وموسسه بدنام شده رابه گیشه هابازگرداند. آمین
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان