تاریخ انتشار: ۰۵:۰۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

عقب نشینی «کیهان» در برابر دولت پزشکیان!

«کیهان» که طی هفته گذشته به خاطر سخنان پزشکیان در جلسه رای اعتماد مدام بر او تاخته بود، یک باره عقب نشینی کرده است!

عقب نشینی کیهان در برابر دولت پزشکیان!

رویداد ۲۴ | «کیهان» که طی هفته گذشته به خاطر سخنان پزشکیان در جلسه رای اعتماد مدام بر او تاخته بود، یک باره عقب نشینی کرده است! بگذریم از لحن خاص و نگاه از بالای حسین شریعتمداری که تقریبا امری عادی است.
او با چند روز تاخیر آنچه روزنامه ایران روز شنبه درباره سخنان پزشکیان نوشته بود را به عنوان توضیح و اصلاح موضع دولت تلقی کرده و نوشته: «با تشکر از دولت محترم و شخص رئیس‌جمهور به خاطر توضیحات یاد شده، وظیفه خود می‌دانیم که خاضعانه عرض کنیم؛ جناب پزشکیان عزیز! دیر‌هنگام بود، ولی قابل تقدیر.»
شریعتمداری البته در «نکته» امروز اندکی هم غر زده تا عقب نشینی اش از موضع هجمه به دولت خیلی به چشم نیاید لذا نوشته: «این اقدام دولت محترم اگرچه دیر‌هنگام انجام گرفته، ولی قابل تقدیر است و کاش در همان ساعات اولیه‌ای که اظهارات رئیس‌جمهور با سوءاستفاده گسترده دشمنان رو‌به‌رو شده بود صورت می‌پذیرفت. دشمنان نظام و بدخواهان تابلودار مردم ایران طی چند روز گذشته با سوءاستفاده از سخنان آقای پزشکیان و تهیه و پخش ده‌ها برنامه تلویزیونی اصرار داشتند که مجلس را هیچ‌کاره، رئیس‌جمهور را بی‌اختیار، انتخاب وزیران و رای اعتماد نمایندگان را نمایشی! و‌... قلمداد کنند و حتی اعلام می‌داشتند که آقای پزشکیان به واقعیتی (!) اعتراف کرده است که سال‌هاست بر آن تاکید داشته‌ایم!»
منظور کیهان از اقدام دولت این نکته مورد اشاره روزنامه ایران است که نوشته بود «برخی تلاش داشتند تا سخنان رئیس‌جمهور را چنان وارونه جلوه دهند که گویی این رهبری انقلاب است که تک‌تک وزرا را انتخاب و به واسطه رئیس‌جمهور به مجلس معرفی می‌کند‌... حال آنکه مشی همیشگی رهبری انقلاب بر حمایت از دولت منتخب ملت و مردم‌سالاری دینی بوده است، امری جاری و ساری که از دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی تا دولت خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی و شهید رئیسی برای همگان روشن بوده است. حمایت رهبر انقلاب از دولت چهاردهم نیز بار‌ها به تصریح رئیس‌جمهور، صورت گرفته است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اعلام نظر مثبت خود درخصوص وزرایی که دکتر پزشکیان در جایگاه مشورت از ایشان نظرخواهی کردند، همان حمایتی را از دولت چهاردهم داشتند که ممکن است با اعلام نظر منفی درباره سایرین به کار برده باشند».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
1
کیهان آبروی هرچه خبرگزاری هست را برده، باید مدیر مسوولش را بازنشسته کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
سخنان كيهان هميشه تحت تاثير كيفيت واردات افغانسان است و هيچ مشكلي از جامعه رفع نكرده و نخواهد كرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
تودهنی به شریعتمداری با رای به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور
سربار قلم!
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
1
ازنظرملت این است که ازطرف بیت گوش شریتمعداری راکشیدن تاانقدرتندنرود وانتقادکهیان ازحدتخمل داشت خارچ می شد دراخر سوال ملت از رهبری چراشریتمعداری نباید بازنشسته شود وبرود دماوند درباغ خودش مشغول کشاورزی شود
خسرو نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
0
آدم شناس نیستید .
بابت همه پیام های منفی علیه شریعتمداری متاسفم.بالاخره قبر و قیامتی هم هست .
۱۵۰ ۱۶۰ روزنامه و سایت زرد و خبرگزاری های اصلاح طلب تحمل یک روزنامه از دو سه روزنامه تحت انتصاب رهبری را ندارید.
برید سرتان را از عصبانیت بیخود به دیوار بکوبید.
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان