تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

امام جمعه ساری: از تعطیلی شنبه نگران هستیم؛ این زیبنده کشور اسلامی نیست!

لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که از تعطیلی شنبه نگران هستیم و زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: تعطیلی شنبه‌ها دردی از اقتصاد مردم را دوا نمی‌کند.

امام جمعه ساری: از تعطیلی شنبه نگران هستیم؛ این زیبنده کشور اسلامی نیست!

رویداد ۲۴| نماینده، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که از تعطیلی شنبه نگران هستیم و زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: تعطیلی شنبه‌ها دردی از اقتصاد مردم را دوا نمی‌کند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نمازجمعه این هفته ساری توضیح داد:: مگر چند درصد مردم کشور درگیر مقولات اقتصادی با کشور‌های اروپایی هستند، بنابراین اولویت مردم تعطیلی شنبه‌ها نیست.

وی ادامه داد: در حالی که کشاورزان مازندران به شدت با مشکلات مختلف درآمدی مواجه هستند، بعضی‌ها تعطیلی شنبه‌ها را به عنوان یک اولویت مهم برای اقتصاد کشور مطرح می‌کنند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: تعطیلی شنبه‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند. گره مشکلات مردم را برای رضایت خداوند باز کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با ذکر این نکته که اسلام ناب، فداکاری و وفاداری دارد و این افتخاری برای مسلمانان است، بیان داشت:طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جبهه حسینی و یزدی تمام شدنی نیست، بنابراین در این کارزار اجازه نخواهیم داد یزدیان بر حسینیان امروز زورگویی کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران مقابل همه یزیدیان زمان ایستادگی می‌کنند و تا از بین رفتن کامل آنان متحد نیز هستند.

وی به گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ضمن این که برای دولت جدید آقای پزشکیان آرزوی توفیق داریم، توقع است تا این دولت همانند دولت‌های شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید در جهت رضایت مردم کار‌های عملی انجام بدهد.

امام جمعه ساری از شکل گیری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلی قدردانی کرد و گفت: درخواست‌های مردم باید به صورت ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تعطیلی رسمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
5
به نظر بالا خونه را اجاره داده اند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
اولا جایگاه قانونی و رسمی آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نظام قانون گذاری کشور چیست که برای اعضای مجلس شورای اسلامی که نمایندگان هشتاد میلیون نفر هستند و تحت نظارت شورای نگهبان فعالیت می کنند، تعیین تکلیف می کنند؟ ثانیا تفسیر ایشان در خصوص اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری دقیقا با نظر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی مغایر است بنابراین آقای لائینی هم به لحاظ شرعی و هم لحاظ قانونی جایز نیست نظر شخصی خود را بر مجلس تحمیل کنند. ثالثا آیا ایشان نمی دانند کارمندان تهران که مرکز مبادلات اقتصادی کشور و محل استقرار دستگاه های ستادی و وزارتخانه ها است پنجشنبه ها تعطیل هستند و کارمندان شهرستان ها از این تعطیلی محروم می باشند، چطور ایشان نگران این تبعیض و بی عدالتی نیستند؟ !!! آیا در شرع مقدس اسلام جایگاه عدالت اینگونه است؟ !!!
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
7
چرا نگران منابع آبی، فرونشست، مهاجرین غیرقانونی، اعتیاد، فساد، رانت، بی کفایتی، رباگیری، منابع طبیعی و هزار درد دیگه نشدی؟
تو الفبای اقتصاد و بلدی که داری از تاثیر سو تعطیلی شنبه ها حرف میزنی؟
کجای قران نوشته تعطیلی شنبه حرامه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
6
این امام جمعه استان بی سوادترین والله ترین هادربین استانها است الان در مازندران واقعا مشکل بی برقی ودرملت رادراورده ایشان ازتعطیلی شنبه دارد صحبت می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
5
به چه حقی یه اخوند تومسائل ملی دخالت میکنه.نه تنهاشنبه بلکه یکشنبه هم بایدتعطیل شه.اخوندپرروندیده بودم فقط
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
2
درودبرشما. آخیش این موجود بااین سن و سال، میون اینهمه مصیبت وارده از دولت سیزدهم به کشورومردم ، نگرانند خیلی نگران!!! از تعطیلی شنبه ها!!! مستمعین این امام جماعت رو دعوت میکنم به فاتحه خوانی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
3
از زمان فتحعلیشاه قاجار که با فتوای جهادشان برعلیه روس ، باعث جنگ و نابودی و اشغال و جداییِ نیمی از مملکت شدند ، تا الآن ، هیچ چیز جدیدی و هیچ عبرتی در تفکرشان تغییر نکرده و یا اضافه نشده است !!!!!!
تو این همه نابسامانی ، تمام نگرانی شان در حد تعطیلی شنبه و روسری بانوان خلاصه می شود !!!!!
واقعا این ها برای مملکت و مردم تصمیم می گیرند و تکلیف معلوم می کنند ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
3
ای خدا اجداد و خودتان را بیامرزد تا کی در تحجر باقی میمانید چرا مصیبت ها ومشکلات برایتان قابل درک نیست و گیر میدهید به پدیده های دست هزارم که اصلا مسیله نیست به ویرانی مملکت بنگرید به فقر و فلاکت ملت بنگرید به امنیت وسرقت خودکشی و فرار نیروهای کارآمد نگاه کنید به فساد و فحشا و کارتن خوابی ناشی از نبود شغل و درآمد نگاه کنید
Sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
3
چرا اینقدر راحت مسائل بی خودی رو تبدیل به نقطه ضعف و محلی برای آسیب دیدن مملکت می کنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
2
از زمانی که حکومت‌ها درگیر ادیان شدند خون و خونریزی زیاد شد در صورتیکه ظاهرا همه میگن ادیان آسمانی مورد قبوله

کو کجا؟ همش میخوان دین مورد نظر خود رابه همه قالب کنن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
5
دلایل اولویت دار بودن و مزایای افزایش تعطیلات پایان هفته کارمندان دولت :1- این موضوع چون توسط 136 نفر از نمایندگان ملت تصویب شد مخالفت با آن باعث بی اعتبار شدن مجلس و کاهش مشارکت در انتخابات آینده می شود. 2-چون کارمندان تهران بجای شنبه ها پنجشنبه ها تعطیل اند این رویه موجب تبعیض و بی عدالتی علیه کارمندان شهرستان ها می شود.3- تعطیلات یکسان واحد های ستادی و شهرستانی باعث افزایش هماهنگی آنها میشود.4- کارمندان تهرانی بخاطر تعطیلی پنجشنبه ها، در طی سال، 53 روز بیشتر از کارمندان شهرستانی از تعطیلات برخوردارند این مساله باعث نارضایتی شدید کارمندان شهرستانی و احساس تبعیض، کاهش انگیزه شغلی و بهره وری آنان می شود. 5- باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می گردد. 6-باعث کاهش یک ششم از هزینه های تلفن، اینترنت، بنزین و گاز ادارات دولتی و حذف هزینه نهار کارمندان تهرانی می شود 7- فرصت تعاملات بیشتر اعضای خانواده و تحکیم بنیاد خانواده را افزایش می دهد. 8- فرصت لازم برای رفع خستگی جسمی و ذهنی کارمندان و آمادگی بیشتر آنها برای انجام وظایف شغلی در هفته آتی را فراهم می آورد و بطور غیر مستقیم موجب افزایش بهره وری می گردد. 9- از 195 کشور دنیا فقط 2 کشور یعنی جیبوتی و ایران تعطلات هفتگی شان یک روز می باشد به نظر می رسد افزایش تعطیلات پایان هفته، موجب افزایش بهره وری کارکنان دولت مخصوصا کارکنان زن شود.10- حضور فیزیکی در محیط کار چندان مهم نیست آنچه مهم هست آمادگی ذهنی و خلاقیت برای انجام کار درست است نه نمایش کار کردن یا خرابکاری، فرق ایران با کشورهای توسعه یافته که بعضا تا سه روز در هفته تعطیل هستند همین است.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
5
آیا گرسنگی و عدم امنیت غذایی، فقر شدید، بیکاری، اختلاس توسط برخی مسئولین، فحشاء از روی فقر، تعطیلی کارخانجات، حیف و میل کردن منابع ارزشمند کشور، کمبود خدمات بهداشتی و درمانی، شکاف فزاینده ملت و حاکمیت، پارتی بازی، سکوت علما در مقابل رنج و بدبختی مردم، سوء مدیریت، مهاجرت نخبگان از کشور، عدم شایسته سالاری، بحران آب، کمبود برق، بحران هجوم مهاجرت افغانی ، رکود اقتصادی، از دست رفتن محیط زیست، بردگی برای چین و روسیه و تاراج منابع کشور توسط آقا زاده ها و صدها مسائل دیگر زینده کشور هست؟ آیا نگران اینها نیستید و فقط مشکل کشور تعطیلی شنبه هست؟ شنبه ای که حتی یک آیه یا حدیث موثق مبنی بر تحریم تعطیلی آن ندارید؟
نظرات شما
پیشخوان