تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

معرفی ۵ کشور بدون نیاز به آیلتس برای تحصیل

در این مطلب لیست ۵ کشور برتر بدون نیاز به IELTS آمده است. توجه کنید هر کشور دارای کالج‌ها، دانشگاه‌ها، استاندارد‌های پذیرش، برنامه‌های مسیر تحصیلی و جایگزین‌های آزمون IELTS است

معرفی ۵ کشور بدون نیاز به آیلتس برای تحصیل

رویداد۲۴| سیما صابری: برای بسیاری از دانشگاه‌ها نمرات IELTS معیار اصلی تحصیل در خارج از کشور است و اگر نمره پایینی داشته باشید، نمی‌توانید در این دانشگاه‌ها تحصیل کنید و فرصت مهاجرت تحصیلی را از دست می‌دهید. اگر نمره IELTS کمی دارید، نگران نباشید. چراکه برخی از دانشگاه‌ها در پنج کشوری که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، نیازی به نمره IELTS ندارند. شما می‌توانید شانس خود را برای تحصیل در این کشورها امتحان کنید و درخواست بدهید. البته کشورهای دیگری هم هستند که نیازی به پذیرش IELTS ندارند اما در این مطلب مشهورترین و پرمقصدترین کشورها برای مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد.

در این مطلب لیست ۵ کشور برتر بدون نیاز به IELTS آمده است. توجه کنید هر کشور دارای کالج‌ها، دانشگاه‌ها، استانداردهای پذیرش، برنامه‌های مسیر تحصیلی و جایگزین‌های آزمون IELTS است

در کدام کشورها نیازی به IELTS نیست؟ 

هیچ شکی در این ادعا وجود ندارد که چندین کشور بدون نیاز به IELTS هستند. اما در این وبلاگ، ما به بررسی این ۵ کشور برتر و دانشگاه‌های برتر آنها که در ادامه ذکر شده‌اند، خواهیم پرداخت.

- بریتانیا 

- کانادا 

- استرالیا 

- آمریکا 

- ایرلند 

۵ کشور برتر برای تحصیل بدون IELTS 

تحصیل در بریتانیا بدون IELTS 

بهترین دانشگاه‌ها از رتبه‌بندی دانشگاه‌های QS را می‌توانید در بریتانیا پیدا کنید. دانشجویان بین‌المللی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، باید معیارهای خاصی را برای تحصیل در خارج از کشور بدون IELTS برآورده کنند. یک مدرک کارشناسی که زبان اصلی آموزش آن انگلیسی بوده است، مورد نیاز است، یا باید یک دوره زبان پیش از تحصیل را گذرانده باشید.

بهترین دانشگاه‌های بریتانیا برای تحصیل بدون IELTS:

- دانشگاه لندن ساوت بنک 

- دانشگاه شهر بیرمنگام 

- دانشگاه بنگر 

- دانشگاه رابرت گوردون 

- دانشگاه وارویک 

- دانشگاه بریستول 

- دانشگاه گرینویچ 

- دانشگاه لانکاشر مرکزی 

- دانشگاه استون، بیرمنگام 

- دانشگاه بازل 

- دانشگاه ژنو 

- دانشگاه برونل 

- دانشگاه لینکلن

معرفی ۵ کشور بدون نیاز به آیلتس برای تحصیل

تحصیل در کانادا بدون IELTS 

کانادا یکی از بهترین نمونه‌های کشورهایی است که نیاز به IELTS ندارند. بسیاری از دانشجویان غیرانگلیسی‌زبان از هند و سایر کشورهای آسیایی برای ادامه تحصیل به کانادا می‌روند. در این کشور غیر از IELTS، دانشجویان می‌توانند مهارت انگلیسی خود را با آزمون‌هایی مانند CAEL، CanTest، CAE نشان دهند. با این حال، دانشجویانی که در چهار سال گذشته در یک کشور انگلیسی‌زبان زندگی کرده‌اند، از ارائه نمرات IELTS معاف هستند.

بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل بدون IELTS:

- دانشگاه وینیپگ 

- دانشگاه کنکوردیا 

- دانشگاه رجینا 

- کالج اوکاناگان 

- دانشگاه مک‌گیل 

- دانشگاه بروک 

- دانشگاه کارلتون 

- دانشگاه مموریال نیوفاندلند 

- دانشگاه ساسکاچوان 

- کالج کمبریا 

تحصیل در استرالیا بدون IELTS 

دانشگاه‌های استرالیا بدون نیاز به IELTS آموزش با کیفیت بالا را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. برای ورود به برنامه‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد این دانشگاه‌ها نیاز به آزمون IELTS نیست. دانشگاه‌های استرالیای جنوبی و باند به داوطلبانی که آزمون‌های دیگر مهارت زبان مانند CAE، PTE و TOEFL را گذرانده‌اند، اجازه ورود می‌دهند. دانشجویان بین‌المللی که سایر شرایط پذیرش را تکمیل کرده‌اند، می‌توانند بدون شرکت در آزمون IELTS در استرالیا تحصیل کنند.

بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل بدون IELTS:

- دانشگاه نیو ساوت ولز 

- دانشگاه مک‌کواری 

- دانشگاه فناوری سوینبرن 

- دانشگاه کوئینزلند 

- دانشگاه باند 

- دانشگاه کوئینزلند جنوبی 

- دانشگاه آدلاید 

تحصیل در آمریکا بدون IELTS 

ایالات متحده بدون شک یکی از محبوب‌ترین کشورهای بدون نیاز به IELTS است که البته در مورد برخی از دانشگاه‌هایش صدق می‌کند. شما باید مدرکی از مهارت زبان انگلیسی خود ارائه دهید تا در ایالات متحده تحصیل کنید. با این حال، اگر انگلیسی زبان اول شما باشد یا حداقل یک سال تحصیل تمام‌وقت در یک مؤسسه ایالات متحده گذرانده باشید، می‌توانید بدون شرکت در آزمون IELTS در آمریکا تحصیل کنید. به‌طور مشابه، اگر در مدارس متوسطه و تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی تحصیل کرده‌اید، از شرکت در آزمون‌های TOEFL یا IELTS معاف هستید.

بهترین دانشگاه‌های ایالات متحده برای تحصیل بدون IELTS:

- دانشگاه آرکانزاس 

- دانشگاه ایالتی کالیفرنیا 

- دانشگاه نیواورلئان 

- دانشگاه دلاور 

- دانشگاه شمال آلاباما 

- دانشگاه دیتون 

- دانشگاه آیووا 

- دانشگاه درکسل 

- دانشگاه پیس 

- دانشگاه نورث‌وود 

- موسسه فناوری نیویورک 

- دانشگاه کلرادو 

- دانشگاه ایالتی نیویورک 

تحصیل در ایرلند بدون IELTS 

ایرلند بهترین نمونه از کشورهایی است که نیاز به IELTS ندارند. بسیاری از دانشجویان بین‌المللی بدون IELTS با تحصیل در ایرلند، چشم‌انداز شغلی خود را بهبود می‌بخشند. دانشجویان می‌توانند مهارت زبان انگلیسی خود را از طریق آزمون‌هایی مانند PTE، Duolingo و غیره اثبات کرده و تحصیل در ایرلند را آغاز کنند.

بهترین دانشگاه‌های ایرلند برای تحصیل بدون IELTS:

- دانشگاه لیمریک 

- کالج سلطنتی جراحان در ایرلند 

- دانشگاه ماینوت 

- مؤسسه فناوری دوبلین 

- دانشگاه ملی ایرلند 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی ، مهاجرت
نظرات شما