تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین استاندار منصوب پزشکیان عضو ستاد قالیباف بوده است+سند

آرش لهونی که به عنوان اولین استاندار منصوب پزشکیان که سکان استان کردستان را به دست گرفته عضو شورای عالی سیاستگذاری اهل سنت ستاد انتخابات قالیباف بوده است.

اولین استاندار منصوب پزشکیان عضو ستاد قالیباف بوده است+سند

رویداد24| بنا بر  شنیده ها جلال جلالی زاده و معروف صمدی دو نامزد اصلاح طلبان کردستان بوده که نتوانسته اند نظر وزارت کشور و هیئت دولت را جلب کنند و همین موضوع باعث اعتراض شدید اصلاح طلبان کردستان شده است.

مجموعه برخی انتصابات در دولت پزشکیان گویا این است که به اسم وفاق نیروهای اصیل حامی پزشکیان در حال حذف شدن هستند که میتواند باعث کاهش محبوبیت دولت مسعود پزشکیان شود.

اولین استاندار منصوب پزشکیان عضو ستاد قالیباف بوده است+سند

منبع: بامدادنو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
پزشکیان که اتفاقا از سیاست چیزی نمی فهمه (چون اگر چیزی سرش میشد مطلقا کاندیدای ریاست جمهوری نمیشد چه برسه به اینکه رئیس جمهور شه) با عنوان وفاق جوری به امور کشور گند می زنه که آثارش خیلی زود مشخص میشه.
حاجی شما نمی تونی گروهها و افرادی که تا دیروز سایه همدیگر رو با تیر می زدند و جمع اضدادند رو دور یک سفره جمع کنی.
بله ، درسته، شما یه چیزایی شنیدی که نباید مخالفان رو کوبید و باهاشون دشمنی کرد و فلان و بهمان و مثلا باید به مخالفان هم فرصت داد و ازین حرفا اما این قاعده فعلا برای ایران کنونی کارایی ندارد. شما نمی تونی کسی رو با افکار دگماتیزم حتی بهش محبت هم بکنی توقع دوستی داشته باشی چون او چیزی که آموخته فقط کینه ورزی هست پس وقتی بهش پُست هم بدی و اعتماد بکنی او تا میتونه کارشکنی خواهد کرد.مثلا تو نمی تونی افرادی تو مایه های رسایی و ثابتی و جلیلی و شریعتمداری کیهان و امثالهم رو با شعار اینکه بله با هم برادریم و باید با هم کشور رو بسازیم و ازین حرفا و با عنوان وفاق ازشون توقع دوستی داشته باشی مگر نمیدونی در این سالیان این گرگ صفتان چگونه به گلّه ای به اسم ایران و ایرانی رحم نکردند؟ جناب رئیس جمهور یادت رفت که همفکران آنها در بحبوحه مذاکرات هسته ای برای به شکست کشاندن آن موشک هوا می کردند تا با ادامه تحریمها خودشان کمافی السابق کاسبان تحریم باشند.
نظرات شما