تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سوپرایز‌های دولت درباره استانداری‌ها ادامه دارد؛ از انتصاب ۳ زن تا استاندار عرب برای خوزستان

با اعلام دیروز سخنگوی دولت مشخص شد که تکلیف دو استانداری مشخص شده و استاندار کردستان نیز اهل سنت است، طبق شنیده‌ها، اما قرار است ۳ زن و یک استاندار عرب هم داشته باشیم.

سوپرایز‌های دولت درباره استانداری‌ها ادامه دارد؛ از انتصاب ۳ زن تا استاندار عرب برای خوزستان

رویداد ۲۴| روزنامه اعتماد بر پایه شنیده‌هایش از انتصاب ۱ تا ۳ زن به عنوان استاندار و انتصاب استاندار عرب برای خوزستان خبر داده است.

در گزارش این روزنامه اصلاح‌طلب آمده است: خبر انتصاب آرش زره‌تن، اما نخستین‌بار توسط فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت رسانه‌ای شد و بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. انتصاب استاندار اهل تسنن، اما تابوی نانوشته‌ای بود که برای دهه‌های متمادی در فضای سیاسی ایران نهادینه شده بود. پزشکیان، اما نشان داد که به تک‌تک وعده‌هایش با مردم پایبند است و تلاش می‌کند آن‌ها را تحقق بخشد. در ادامه خبر رسید که یدالله رحمانی یکی از مدیران قشقایی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و منصوب شده است.

این روزنامه که به واسطه حضور الیاس حضرتی در تیم دولت، احتمالا اخبار موثقی دارد؛ در ادامه نوشته: «پیگیری‌های «اعتماد»، اما نشان می‌دهد، سورپرایز‌های دولت در خصوص استانداری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، انتصاب چند استاندار بانو (بین ۱ تا ۳ استاندار) در کنار برگزیدن استانداری عرب برای استان خوزستان و صدور حکم استانداری برای یکی از مدیران بلوچ و ... محتمل خواهد بود. این روش، اما با مورد توجه قرار دادن حساسیت‌های منطقه‌ای اجرایی می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
پزشکیان دستش را دراز کرده بسوی بقیه و دنبال وفاقه ، پزشکیان رئیس جمهوره و بقیه باید با اون وفاق ایجاد کنن چون رای آورده و منتخب مردمه و تایید شده رهبریه. نمیدونم چرا بعضیها معتقدند پزشکیان موظفه با اونا وفاق بکنه!!! نمیدونم هر گروه و شاخه و حزب و نشریه و مجله و مسول انتظار دارند ، پزشکیان موظفه به حرفهای اونا گوش بده !!!!؟ پزشکیان حرف جدید و روش جدید اورده پس ماباید بهش گوش بدیم و کمکش کنیم ایده هاشو پیاده بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
خخخخخ
نظرات شما