تاریخ انتشار: ۰۵:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

جوان: سازمان ملل یا قلعه حیوانات؟!

روزنامه جوان نوشته: دنیا اکنون در اوج بازی و بازیچه‌بودن خود است. خاص و عام و متفکر و نادان خود را به‌یک‌اندازه درگیر این بازی کرده است. اما در روزگارانی که پرچم جنگاوران مقاومت برافراشته است، از این بازی‌ها و از پرچم حقیر گدایان دنیا نباید ترسید.

جوان: سازمان ملل یا قلعه حیوانات؟!

رویداد ۲۴| روزنامه جوان در سرمقاله امروز با عنوان «پرچم گدایان دنیا در سازمان ملل!» نوشته: «سخنرانی‌های امسال سران اسلامی و غیراسلامی در سازمان ملل، مثل پادشاه اردن، محمود عباس و اردوغان با عملکردشان مقابل رژیم صهیونیستی بسیار تفاوت داشت. شنونده این سخنان گمان می‌کرد این کشور‌ها با تمام قوا و ارتش خود در حال یورش به اسرائیل هستند یا تمامی راه‌های سیاسی و اقتصادی را با این رژیم بسته‌اند و این سخنرانی تهدیدی برای تشدید این اوضاع است! سخنرانی بایدن و بیشتر سران غربی نیز همین‌قدر با رفتار امریکا و آن کشور‌ها تفاوت داشت. این اوج سقوط بشر کنونی و اوج ابتذال سازمان ملل است که گویی تبدیل به مکانی برای باقی‌گذاشتن یک صورت انسانی از سیاستمداران و سلاطین و پوشاندن صورت حیوانی واقعی آنان است.»

این روزنامه اصولگرا افزوده: «بزرگ‌ترین فریب و حماقتی که بر بشریت تحمیل شده است، بنای چنین سازمان‌هایی است؛ و بزرگ‌ترین ساده‌لوحی‌ها نیز همین‌که گمان کنیم می‌توان صدای حق و عدالت و انسانیت را از طریق این سازمان‌ها به گوش جهان رساند.»
سردبیر «جوان» نوشته: «صلح، آزادی و عدالت، الفاظی تمسخرآمیز در دهان بشر شده است؛ و فقط بشر از عهده این نمایش مسخره برمی‌آید، همچنان‌که هیچ حیوانی نمی‌تواند صورت دلقک از خود بسازد و مترسک را نه به شکل خرس و کفتار ترسناک که به شکل انسان که از هر حیوانی ترسناک‌تر است، ساخته‌اند.»
وی در ادامه آورده است: «دنیا از هر نمایشی، نمایشی‌تر شده است. قلعه حیوانات است. بوزینگانی با خوک‌ها و گراز‌ها بر دیپلماسی و صلح و رهبری جهان قرار می‌گذارند و نمایش می‌دهند، با بازیگرانی که دفاع ملت‌ها از سرزمین‌شان و حق زندگی‌شان را در این نمایش‌ها به بازی می‌گیرند و تشویق می‌شوند!»
روزنامه جوان نوشته: «دنیا اکنون در اوج بازی و بازیچه‌بودن خود است. خاص و عام و متفکر و نادان خود را به‌یک‌اندازه درگیر این بازی کرده است. اما در روزگارانی که پرچم جنگاوران مقاومت برافراشته است، از این بازی‌ها و از پرچم حقیر گدایان دنیا نباید ترسید.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما