تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

صدیقی: اگر رهبری میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند همه سبک امام علی (ع) است

صدیقی گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.

کاظم صدیقی

رویداد۲۴ ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی سه شنبه در کارگاه آموزشی توسعه و فرهنگ علوی با رویکرد نشر مفاهیم و ارزش های حکومت داری از سیره امیرالمؤمنین (ع) ویژه دهیاران و بخشداران استان فارس در شیراز افزود: قدرت، علم، حکمت، کرم، دادرسی، رزاقیت و هرچه از صفات خداوند سراغ داریم همه در وجود علی (ع) قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: امامت یعنی کمال و جمال مطلق، اگر کسی امام را نشناسد، آیه و نشانه خدا را ندیده و به خدا پی نمی برد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امامت جلوه خدا، عهدالله و حرکت انسان به سمت کمال مطلق است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خصوص واقعه غدیر گفت: غدیر یک روز، زمان و حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان، مکتب و آموزه است.
وی اظهار کرد: روز غدیر توجه به الگو و قداست رهبری است، زمامدار بشر باید طلیعه خدا باشد.

وی ادامه داد: در روش حکمرانی حکمرانان جمهوری اسلامی باید روش امام علی (ع) باشد، همه مسئولان باید نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را همواره الگو قرار دهند.


بیشتر بخوانید: صدیقی: انزجار قلبی و تذکر لسانی به کشف حجاب واجب است/حاکمیت وظیفه جلوی تجاهر به روزه خواری را بگیرد


دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر گفت: غدیر ارایه الگو، سبک حکمرانی، معیار زندگی و سبک زندگی بشر است، غدیر پیوستن قطره وجود ما به دریای خوبی های امام علی (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: اگر می بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آنها حضور می یابند همه سبک امام علی (ع) است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاظم صدیقی