تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

هدی زین العابدین کیست؟

بیوگرافی هدی زین العابدین و همسرش از فعالیت در صنعت مدلینگ تا بازیگری در سریال‌های شبکه نمایش خانگی را در ادامه مقاله بخوانید.

بیوگرافی هدی زین العابدین

رویداد ۲۴ | مهدی توفیقی: هدی زین العابدین، متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فوق دیپلم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد که فعالیت خود را از حضور در تیزر‌های تبلیغاتی شروع کرد و از ۱۶ سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد.

خانواده و اصالت هدی زین العابدین

هدی زین العابدین کیست؟

هدی زین العابدین (Hoda Zeinolabedin) در شهر کرج به دنیا آمده است. وی در یک خانواده پنج نفره بزرگ شد و یک برادر و یک خواهر دارد. پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار بود که سالهاست فوت کرده است.

شروع هدی زین العابدین با صنعت مدلینگ

هدی زین العابدین کیست؟

هدی زین العابدین فعالیت خود را از نوجوانی با حضور در عرصه مدلینگ شروع کرد و همچون مهدی پاکدل دیگر بازیگر مشهور، از راه تبلیغات و تیزر‌های آگهی وارد عرصه بازیگری شد. از شاخص‌ترین کار تبلیغاتی ایشان، حضور در تیزر‌های کارخانه برنج «آوازه» بود.

ورود هدی زین العابدین به دنیای بازیگری

هدی زین العابدین کیست؟

هدی زین العابدین، اولین بار در سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۶ ساله بود، در چند سکانس فیلم «خانه روشن» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت. پس از آن، دوباره درگیر کار تبلیغاتی شد.

شهرت هدی زین العابدین با تلویزیون

هدی زین العابدین، سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی، با سریال «آشپزباشی» در کنار چهره‌هایی، چون پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی، وارد قاب تلویزیون شد. او سپس سال ۱۳۸۹ در تله‌فیلم مانی حقیقی به نام «چمدان» بازی کرد، اما اولین تجربه حرفه‌ای‌اش را بازی در سریال «سقوط یک فرشته» در سال ۱۳۹۰ می‌داند.

همسر هدی زین العابدین کیست؟

هدی زین العابدین کیست؟

هدی زین العابدین هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. اما در کنسرت آرمین زارعی و قبل از آن تصاویری از رابطه هدی زین العابدین و اشوان خواننده پاپ منتشر شده بود.

حضور موفق هدی زین العابدین در سریال‌های شبکه نمایش خانگی

هدی زین‌العابدین در مجموعه نمایش خانگی نیز تجربه موفقی به دست آورد. او در سال ۱۳۹۱ در سریال «قلب یخی ۳»، در سال ۱۳۹۲ در سریال «شوخی کردم» مهران مدیری، و در سال ۱۳۹۷ در مجموعه «رقص روی شیشه» ایفای نقش کرد. همچنین، در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۶، وی کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «عرق سرد» بود، که در نهایت این جایزه به سحر دولتشاهی رسید. هدی زین‌العابدین در سریال رهایم کن در کنار محسن تنابنده و هوتن شکیبا یکی از موفق‌ترین سریال‌های خود را بازی کرد.

هدی زین‌العابدین در سریال در انتهای شب

یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که این روزها مورد توجه قرار گرفته است، سریال در انتهای شب با بازی هدی زین‌العابدین و پارسا پیروزفر است. این مجموعه یک مینی سرسال ۹ قسمتی نمایش خانگی به کارگردانی آیدا پناهنده است که در سال ۱۴۰۳ پخش شده است. داستان این سریال درباره یک زن و شوهر در مواجهه با مشکلات اقتصادی تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.

هدی زین العابدین کیست؟

کارهای سینمایی هدی زین‌العابدین

● عطرآلود – ۱۴۰۱

● دسته دختران – ۱۴۰۰

● زالاوا – ۱۳۹۹

● دست انداز – ۱۳۹۸

● طلا – ۱۳۹۷

● سمفونی نهم – ۱۳۹۷

● عرق سرد – ۱۳۹۶

● جاده قدیم – ۱۳۹۶

● اسرافیل – ۱۳۹۶

● آن‌ها – ۱۳۹۵

● صفر – ۱۳۹۳

● پایان خدمت – ۱۳۹۲

● سه قدم عاشقی – ۱۳۹۰

● خانه روشن – ۱۳۸۴

کارهای تلویزیونی هدی زین‌العابدین

● همه خانواده من – ۱۳۹۱

● سقوط یک فرشته – ۱۳۹۰

● یکی از ما – ۱۳۸۹

● آشپزباشی – ۱۳۸۸

شبکه خانگی

● رهایم کن – ۱۴۰۱

● کرگدن – ۱۳۹۸

● رقص روی شیشه – ۱۳۹۷

● شوخی کردم – ۱۳۹۲

● قلب یخی ۳ – ۱۳۹۱

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
هدی زین‌العابدین
فیلم رهایم سار
دانایی و معرفت
فرهنگ و ادب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
4
2
وای که چقدر برا ما ارزشمند ومهمه که اون کیه سیاه سوخته نی قلیونی
نظرات شما