تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

«محمدمهدی طباطبایی» معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی

رییس دفتر رییس دولت چهاردهم در حکمی «محمدمهدی طباطبایی» را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد. محمدمهدی طباطبایی کیست و چه سوابق رسانه‌ای دارد.

«محمدمهدی طباطبایی» معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی

رویداد۲۴ |  محسن حاجی میرزایی در حکمی «محمدمهدی طباطبایی» را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد. در حکم محسن حاجی میرزایی خطاب به طباطبایی آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

فعالیت‌های رسانه‌ای محمدمهدی طباطبایی

طباطبایی چهره‌ای رسانه‌ای است که در سال‌های اخیر به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه سیاسی «نسیم بیداری» شناخته می‌شد که نخستین شماره ان در سال ۱۳۸۸ منتشر شد. او از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت است.


بیشتر بخوانید: حمید پورمحمدی کیست؟| هر آنچه باید درباره رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه بدانید


نسیم بیداری ماهنامه‌ای سیاسی با رویکرد‌های اصلاح طلبی بود که مشی آن انتقادات زیادی از سوی رسانه‌های محافظه کار را به همراه داشت. پایگاه خبری برهان در سال‌های نخست انتشار نسیم بیداری در اینباره نوشت: «نسیم بیداری» در عمر ۲-۳ سالهٔ خود با پرداختن به موضوعات غالباٌ حول محور تاریخ و گذار هدفمند و مکرر از عینیت موجود به ذهنیت خود ساخته، با طرح موضوعات چالش‌برانگیز درصدد جهت‌دهی به مخاطب خود و ذائقه‌سازی برای ایشان در متشابهات، و در صورت نیاز محکمات تاریخی و سیاسی است... «نسیم بیداری» بنابر ادعای خود، مدعی آزادی‌خواهی است و آزادی می‌خواهد. آزادی برای تقلیل انقلاب اسلامی به یک انقلاب از جنس انقلاب‌های اروپایی که صرفاً در چارچوب عالم ماده می‌گنجد، آزادی برای ستایش سکولاریسم و تقدم‌دهی سیاست بر دیانت در انقلاب اسلامی، آزادی برای تحریف شخصیت‌های بزرگی، چون آیت‌الله طالقانی و شهید بهشتی»

به گزارش رویداد۲۴ اردیبهست سال ۱۳۹۱ برخی از سایت‌های داخلی به نقل از منابع خود نوشتند که «نسیم بیداری» توقیف شده است. به نوشته این سایت ها، این ماهنامه به واسطه درج تصویر و مطالبی درباره یکی از چهره‌ها و مسائل مربوطه به آن توقیف شد. سرانجام پس از دو روز خبرتوقیف ماهنامه «نسیم بیداری» تأیید شد.

«نسیم بیداری» در شماره ۲۶ خود گفت وگویی با سیدمحمد خاتمی انجام داده بود و در این مصاحبه به میراث نلسون ماندلا برای صلح طلبان جهان پرداخته بود. عکس روی جلد این شماره نیز به انعکاس تصویر ماندلا در شیشه عینک سیدمحمد خاتمی اختصاص داشت. سه ماه پس از توقیف نسیم بیداری، این نشریه مجدداً روی دکه رفت.

آبان سال ۱۳۹۶ نیز روزنامه‌ای با نام «ارمغان بیداری» با مدیرمسئولی محمدمهدی طباطبایی مجوز گرفت. طباطبایی در این باره در اینستاگرام خود نوشت: «این هم ارمغان مبارک ماه ربیع؛ در آستانه‌ی نهمین سال انتشار «نسیم بیداری»، امروز در هیأت نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز روزنامه‌ی «ارمغان بیداری» موافقت شد. مانیفست تفصیلی «ارمغان بیداری»، سرمقاله‌ی شماره‌ی جدید «نسیم بیداری» خواهد بود و انشاالله در آتیه‌ای نزدیک، روزنامه در کنار ماهنامه منتشر خواهد شد. به همراهی همه‌ی دوستداران بیداری، دلبسته‌ام…»

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
1
1
طباطبایی عضو دفتر تحکیم وحدت نبود، یکی از عوامل راه انداختن فرقه شیراز در برابر تحکیم وحدت (علامه) بود.
نظرات شما
پیشخوان