تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرانسه کاردار ایران را احضار کرد

ادعای ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه به رغم تکذیب ماجرا از سوی ایران و روسیه همچنان مطرح می‌شود؛ تا جایی که فرانسته کاردار ایران را به همین دلیل احضار کرده است.

فرانسه کاردار ایران را احضار کرد

رویداد ۲۴| وزارت خارجه فرانسه کاردار سفارت ایران را به دلیل ادعای انتقال موشک‌های بالستیک به روسیه احضار کرده است. پیش از این هم سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان از تحریم ایران‌ایر خبر داده بودند. 
مقام‌های ایران و روسیه بار‌ها این ادعا را تکذیب کرده‌اند.
مقام‌های ارشد اوکراین هم گفته‌اند شواهدی درباره این انتقال ندارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
0
کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

آمریکا جنایتکار به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد اشغالگری آمریکا در عراق، سوریه و یمن برای سرقت نفت آن است.
اروپا جنایتکار به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد اشغالگری اروپا در عراق، سوریه و یمن برای سرقت نفت آن است.

غربی‌ها جنایتکار با فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی کودک کش در فاجعه غزه شریک هستند
از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 41 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است.

باید با آمریکا و تروئیکای اروپا مقابله کنیم.

بیانیه ضد ایرانی تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان بوده است و هم اعتماد دولتمردان ومسئولان به خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.

نقض برجام از سوی دولت‌های اروپایی بوده است و نه از سوی ایران

بیانیه ضدایرانی تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن به اهانت ها و خیانت های خودشان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان بوده است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.
سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند.
عراقچی هم توان و جرأت دفاع از مردم و کشور در برابر مقابله آمریکا، غرب و... را ندارد و تاکنون نداشته است.
ایران فقط در جنگ تحمیلی 8 ساله به خاطر جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم کشورهای عربی جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بیش از 600 هزار نفر شهید داده است.
اروپا جنایتکار تصمیمات لازم برای پایبند باقی ماندن به تعهدات برجامی خود را اتخاذ نکرده است، نه ایران

مردم ایران دیگر به آژانس، آمریکا و اروپا اعتمادی ندارد.

ارتش تروریست آمریکا جنایتکار زیرساخت های ایران را در زمان جنگ در اختیار حزب بعث قرار می‌دادند و انگلیس خبیث هم بحرین را جدا کرد
اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا، انگلیس، فرانسه آلمان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان حمایت از این جنایتکاران بوده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحاتی و هم مالی اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا جنایتکار به همراه ناتو جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هستند.

گاردین: انگلیس مجوز استفاده اوکراین از موشک‌های سایه طوفان علیه خاک روسیه را صادر کرد
روزنامه گاردین گزارش داد که دولت انگلیس به اوکراین اجازه داده است از موشک‌های دوربرد «سایه طوفان» علیه اهدافی در خاک روسیه استفاده کند.

سوئد جنایتکار در حالی از حقوق بشر سخن می‌گوید که در اهانت به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان به طور آشکارا با اهانت‌کنندگان به کتاب آسمانی و عمل شنیع آتش زدن قرآن همراهی می‌کند ولی شهادت دادن چند تروریست شناخته شده منافقین که دستشان به خون حداقل 18 هزار نفر آلوده است را ملاک قضاوت قرار می‌دهد و آقای نوری بی‌گناه را در دادگاه فرمایشی به حبس ابد محکوم می‌کند!‎‌

تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نطام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان هنوز هم درس عبرت نگرفتند چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا پزشکیان هنوز هم هیچ واکنشی در مورد بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران نشان نداده است و نمی دهد چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا پزشکیان هنوز هم هیچ واکنشی در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران با ادعای ارسال موشک بالستیک به روسیه نشان نداده است و نمی دهد چرا؟

و این در حالی است که متأسفانه تاکنون شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عامل اصلی درباره فعالیت‌های هسته‌ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بوده است.

آمریکا جنایتکار و سه کشور اروپایی جنایتکار خود منبع اصلی تأمین سلاح برای رژیم صهیونیستی و شریک قتل عام گسترده مردم فلسطین و نسل‌کُشی در غزه هستند و باید پاسخگوی سیاست‌های غلط خود باشند.

آمریکا جنایتکار و سه کشور اروپایی جنایتکار خود منبع اصلی تأمین سلاح برای رژیم صهیونیستی و شریک قتل عام گسترده مردم فلسطین و نسل‌کُشی در غزه هستند و باید پاسخگوی سیاست‌های غلط خود باشند.
آمریکا جنایتکار از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل جنایتکار در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است.
حمایت غرب جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

نیروهای شبه‌نظامی اوکراینی سدهای رودخانه دنیپر را منفجر می‌کنند و با سونامی آب شیرین تمام مناطق را زیر آب می‌برند تا تمام ارتش و ماشین‌ها را نابود کنند. کل حوضه رودخانه ساحلی آزوف با سونامی غول پیکر از سدهای بالایی رودخانه اصلی پر خواهد شد. تا اینکه با موشک و جت به بقیه واحدهای کوچکی که غرق نمی شوند حمله کنند. این امر در عین حال باعث نابودی کشتی ها در دریای آزوف می شود. ساختمان ها و زیرساخت ها نیز به شدت آسیب خواهند دید. این نمی تواند کار شبه نظامیان باشد. سربازان آمریکایی پشت این اقدام حساس هستند. به روس ها هشدار دهید

دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در فرانسه نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در آلمان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها جنایتکار پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها جنایتکار در غزه باید پاسخگو باشند.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه در برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟

تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.

آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.

امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.

ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.


آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان القاعده است.
آمریکا جنایتکار همان داعش است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است.
دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟

بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!

مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی 84 درصد را ندارد.
دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.

دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است.
«همراهی نمایندگان
نظرات شما
پیشخوان