تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

پنج ساحل فوق‌العاده آنتالیا که حتماً پیشنهاد می‌کنیم

اگر قصد سفر به کشور آنتالیا دارید ما به شما کمک میکنیم تا از سواحل شگفت انگیز این کشور دیدن کنید

رویداد ۲۴| هتل فیم رزیدنس اسپا آنتالیا یکی از هتل های لوکس و مدرن این شهر است که از هر لحاظ مورد تایید گردشگران واقع شده است. یکی از امتیازاتی که این اقامتگاه را به مکانی برتر تبدیل کرده است، موقعیت مرکزی و بی‌نظیر آن است. این عامل سبب دسترسی آسان مهمانان به جاذبه‌های گردشگری ازجمله سواحل زیبای آنتالیا شده است. اگر در ارتباط با نکات مربوط به این هتل و همچنین سواحل رویایی آنتالیا اطلاعات چندانی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله، به‌معرفی دقیق آن‌ها بپردازیم.

آشنایی با هتل فیم رزیدنس اسپا

در میان هتل های آنتالیا، هتل فیم رزیدنس اسپا به‌دلیل موقعیت مکانی عالی و همچنین خدمات جامع و کاملی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. لازم است بدانید که با سفر به آنتالیا و اقامت دراین هتل ۵ ستاره، هرآن‌چه که در یک سفر به آن نیاز دارید در دسترس‌تان خواهد بود.

اتاق‌های هتل کاملا استاندارد و در متراژهای متفاوت طراحی شده‌‌اند که بسته‌به سلیقه مراجعه‌کنندگان انتخاب و در اختیارشان قرار می‌گیرد. یک ساحل اختصاصی در دل هتل به چشم می‌خورد که فضای اطراف آن را مطبوع ساخته است و مکان مناسبی برای بوجود آمدن انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی فراهم کرده است.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، رستوران با غذاهای متنوع، تلفن و اینترنت رایگان اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین امتیازات هتل فیم رزیدنس اسپا مربوط به موقعیت مکانی آن است. این هتل در قلب آنتالیا واقع شده است و قابلیت دسترسی آسان به کلیه جاذبه‌های گردشگری این شهر ازجمله سواحل زیبای آنتالیا را دارد.

نزدیک‌ترین سواحل آنتالیا به هتل فیم رزیدنس اسپا آنتالیا

سال‌ها است که سواحل آنتالیا تبدیل به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای گردشگرانی شده است که از سراسر جهان به این نقطه سفر می‌کنند. وجود این ساحل‌ها سبب حاکم‌شدن آب‌وهوایی ملایم و مطبوع در آنتالیا شده است که افراد را به‌سمت خود می‌کشاند.

قرارگیری تعداد بسیاری از سواحل در گوشه و کنار این شهر زمینه‌ساز پدیدآمدن انواع مختلف ورزش‌های آبی و تفریحی در آن شده است. برخی از مهم‌ترین ساحل‌های آنتالیا که هنگام سفر به این شهر نباید از بازدید آن‌ها غافل شوید عبارت‌اند از:

ساحل بلک

آنتالیا شهر سواحل و دریاها است؛ زیبایی این مناطق به حدی است که هر مسافری را شیفته خود می‌کند. روزهای آفتابی و شب‌های آرام کنار سواحل، این ناحیه را تبدیل به یک پدیده خارق‌العاده کرده است. یکی از بهترین سواحل این شهر که در نزدیکی هتل فیم رزیدنس اسپا واقع شده است، ساحل بلک آنتالیا است که به‌دلیل قرارگیری در دل جنگل‌های متعدد و انبوه جزء یکی از مناطق گردشگری این شهر محسوب می‌شود. در ساحل زیبای بلک امکانات تفریحی بسیار زیادی پدید آمده است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • زمین گلف کریستال تاتا
  • آبشار
  • زمین تنیس
  • سالن‌های مجهز

ساحل کنیالتی

ساحل بعدی شهر آنتالیا که مکان جذابی برای استراحت و گردشگری است، ساحل زیبای کنیالتی است. بعد از واردشدن به پارک ساحل می‌توانید از کلیه تفریحات و ورزش‌هایی که در این مکان پدید آمده است، استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین تفریحات ساحل کنالیتی که انجام آن‌ها اوقات خوشی را برای‌تان به‌وجود می‌آورد عبارت‌اند از:

  • سوارکاری
  • پینت بال
  • گلف
  • غواصی

ساحل لارا

ساحل لارا در ردیف بهترین سواحل آنتالیا قرار دارد و فاصله آن تا هتل فیم رزیدنس اسپا آنتالیا تنها ۷ کیلومتر است. آب‌های شفاف و آرام این ساحل منطقه را تبدیل به یک استراحت‌گاه جذاب برای گردشگران کرده است. وسعت ساحل لارا حدود دو میلیون کیلومتر مربع است که در این فضا امکان اجرای انواع مختلف تفریحات آبی، صندلی‌های چتردار و رستوران‌های رویایی وجود دارد.

جالب است بدانید که در شرق این ساحل صخره‌های طبیعی و شگفت‌انگیزی قرار دارند که از دل آن‌ها آبشار جذابی به نام دودن بیرون زده است. این آبشار سبب زیبایی دوچندان این منطقه شده است و سالانه گردشگران و توریست‌های بسیاری را به‌سمت خود می‌کشاند.

ساحل آلانیا

در فاصله کمی از هتل فیم رزیدنس اسپا و در قسمت شرقی آنتالیا، یک ساحل زیبا به نام ساحل آلانیا قرار دارد که فضای اطراف آن مناسب حمام آفتاب و انواع مختلف تفریحات آبی است. علاوه‌بر این در کنار این ساحل، شاهد گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی هستید که برخی از آن‌ها از طرف اداره حفظ محیط زیست ترکیه درحال حفاظت‌شدن هستند.

ساحل سیده

یکی‌دیگر از سواحلی که درصورت رزرو هتل آنتالیا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، ساحل سیده است. این منطقه یک ناحیه بندری است که فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیار زیادی در اطراف آن وجود دارد. با رفتن به این مکان می‌توانید بعد از لذت‌بردن از یک خرید جنجالی، در فضای اطراف ساحل قدم بزنید و از تنش‌ها و استرس‌های روزانه خود بکاهید.

بازدید از سواحل زیبای آنتالیا با رزرو هتل فیم رزیدنس اسپا

این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که به واسطه خدمات متنوع و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی عالی همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل نزدیک‌بودن به سواحلی است که بازدید از آن‌ها باعث تقویت روحیه گردشگران می‌شود. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا و بازدید از این سواحل را دارید، هتل فیم رزیدنس اسپا آنتالیا مناسب‌ترین گزینه برای شما است.

شما می‌توانید جهت رزرو هتل آنتالیا یا رزرو بلیط هواپیما آنتالیا ازطریق «فلای تودی»، بهترین و معتبرین وب‌سایت گردشگری، اقدام کنید. این مجموعه به واسطه داشتن سابقه درخشان در این زمینه شما را در تمامی مراحل یاری می‌کند و از امتیازات بی‌نظیری مانند پشتیبانی ۲۴ساعته یا تخفیفات و پیشنهادات ویژه شما را بهره‌مند می‌سازد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آنتالیا ، گردشگری
نظرات شما