آرشیو

برداشتن کاتالیزور ماشین و معایب و مزایا آن

کاتالیزور ماشین به عنوان یکی از ابزار‌های مؤثر در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست شناخته می‌شود و نقش بسیار مهمی در صنعت خودروسازی و حفاظت از محیط زیست ایفا می‌کند. این قطعه باعث می‌شود که خودرو‌ها به عنوان یک منبع آلاینده کمتر شناخته شوند و برای سلامتی عمومی جامعه بهتر باشند.

بهترین مارک سشوار

هیچ چیز ضروری‌تر از داشتن یک سشوار خوب در منزل نیست. در این مقاله بهترین مارک سشوارهای جدید را به شما معرفی می کنیم.

هرآنچه درباره کولر خودرو باید بدانید

در این گزارش، به راهکار‌هایی برای خنک‌تر کردن کولر خودرو، تمامی اجزای تشکیل دهنده و کارکرد‌های آن به عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسایل خودرو در فصل گرما، پرداخته شده است.

بهترین مارک کولر گازی

فهرستی از بهترین مدل‌های داخلی و خارجی کولر گازی موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم تا خرید راحت‌ و مطمئن‌تری داشته باشید.

هفت علت استارت نخوردن خودرو

در این مقاله، به بررسی هفت دلیل که می‌تواند باعث عدم راه‌اندازی خودرو شود، پرداخته شده است. اگر شما نیز با این مشکل روبرو شده‌اید، توصیه می‌شود این مقاله را مطالعه کنید.

نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو

برخی از رانندگان عادات نادرستی دارند که باعث آسیب رسیدن به برخی از قطعات خودرو می‌شود. با این حال، چگونه می‌توانیم گیربکس دستی خودرو را در شرایط خوب نگه داریم؟

روغن موتور مناسب برای پژو ۲۰۶ چیست؟

یکی از نگرانی‌های اصلی بسیاری از افراد، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود است. در این مقاله، به بررسی روغن موتور مختلف برای خودرو‌های پژو ۲۰۶ (Peugeot ۲۰۶) و روغن مناسب برای انواع تیپ‌های این خودرو می‌پردازیم.

معرفی تویوتا فور رانر مدل ۲۰۲۵

کمپانی ژاپنی تویوتا در چند روز گذشته به طور رسمی از نسل جدید تویوتا فور رانر ۲۰۲۵ رونمایی کرد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

آیا ضد یخ ماشین نیاز به تعویض دارد؟

در این مقاله، به شما درباره همه چیزی که باید در مورد ضد یخ بدانید، از جمله کاربردها و انواع آن، می‌گوییم. همچنین، به علائمی که نشان می‌دهند زمانی که نیاز به تعویض ضد یخ دارید، پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

روغن موتور مناسب برای پراید کدام است؟

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های بسیاری از افراد، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود است. در این مقاله، ما روغن موتور مورد استفاده در خودروی پراید را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام نوع روغن برای این خودرو بهتر است.

چه زمانی باید شمع‌های خودرو را تعویض کنیم؟

شمع خودرو یکی از اجزای حیاتی در سیستم اشتعال موتور است. این قطعه درگیر در فرایند اشتعال سوخت در سیلندر‌های موتور است و نقش مهمی در ایجاد جرقه ایجاد شده توسط سیستم اشتعال دارد. جرقه ایجاد شده توسط شمع، مخلوط هوا و سوخت را در سیلندر‌ها اشتعال می‌دهد و نیروی لازم برای حرکت چرخ‌ها را ایجاد می‌کند.

خودروهای سدان‌ اقتصادی بازار ایران

سدان‌های اقتصادی همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین رده‌های خودرو‌ها در اکثر بازار‌های جهان شناخته می‌شوند. در ایران نیز این نوع خودرو‌ها همیشه در صدر توجه‌ها قرار داشته و در حال حاضر، علاوه بر خودرو‌های داخلی، میزبان طیف گسترده‌ای از خودرو‌های مونتاژی نیز هستند.

علت به هم خوردن تنظیم فرمان خودرو چیست؟

به هم خوردن تنظیم فرمان خودرو می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد. با آشنایی به این علل، می‌توانید سبک رانندگی خود را کمی تغییر داده و از وارد شدن آسیب کمتری به این بخش از خودروتان جلوگیری کنید.

معرفی مرسدس بنز G کلاس با پیشرانه شش سیلندر هیبرید

مرسدس بنز در حال حاضر در حال آماده‌سازی و تولید نسخه به‌روزشده خودروی G-Class است. این نسخه جدید با بهبود‌ها و تغییراتی در بخش فناوری، ظاهر و پیشرانه به بازار عرضه خواهد شد. یکی از تغییرات مهم این مدل، استفاده از یک موتور شش سیلندر جدید به جای موتور V۸ است. این تغییر به منظور بهبود عملکرد و کارایی خودرو انجام شده است.

عمر صفحه کلاچ خودرو را چگونه افزایش دهیم؟

وسیله‌ای که برای انتقال نیرو به صورت قطع و وصل از موتور به جعبه دنده استفاده می‌شود، کلاچ نامیده می‌شود. با کلاچ کردن، ارتباط بین موتور و جعبه دنده به طور موقت قطع می‌شود و پس از رها کردن کلاچ، دوباره اتصال برقرار می‌شود.

کیا K۴ به عنوان جانشین سراتو آمد

K۴ یکی از محصولات برند کره‌ای "کیا" است که قبلاً فقط برای بازار چین تولید می‌شد. اما برنامه‌ریزی شده است که به صورت جهانی، جایگزین سراتو محبوب شود.
آخرین اخبار
پربازدید ها