آرشیو

مت دیمون کیست؟

بیوگرافی مت دیمون (Matt Damon) بازیگر و همسرش لوسیانا باروسو با عکس و ناگفته های زندگی شخصیش را را در ادامه بخوانید.

کیمیا خاتون کیست؟

آیا تمایل دارید کتابی راجع به رابطه‌ی شمس و مولانا را بخوانید که به صراحت درباره آن صحبت کند؟ شمس و مولانا دو شخصیت بزرگ و بسیار مهم در تاریخ و ادبیات ایران هستند. آن‌ها در قرن ۷ هجری زندگی می‌کردند. شمس تبریزی، یک عارف بزرگ و مرشد روحانی بود که به دنبال یافتن طلایه‌های دینی و معنوی بود. 

حسام منظور کیست؟

حسام منظور از بازیگران معروف ایرانی است که با سریال "برادر" و "بانوی عمارت" به معروفیت بسیاری دست یافت. اکنون حضور حسام منظور در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی مورد توجه قرار گرفته است.

پرستو صالحی کیست؟

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش از نامزدی تا جدایی با عکس کشف حجاب و علت مهاجرت او به ترکیه را در ادامه مقاله بخوانید.

مهناز افشار کیست؟

بیوگرافی مهناز افشار، بازیگر پرحاشیه و همچنین درباره زندگی شخصی، مهاجرت و فعالیت‌های وی را در این مطلب بخوانید.

نسرین جوادزاده کیست؟

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر و همسرش گوکان آلکان با عکس‌های دونفره و ناگفته‌های زندگی شخصی و علایق او را در ادامه مقاله بخوانید.

معرفی فیلم مست عشق حسن فتحی

ساخته حسن فتحی، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. این فیلم یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی است. در ادامه، مروری خواهیم داشت بر متن و حاشیه و اطلاعات فیلم "مست عشق".

امیرحسین هاشمی کیست؟

امیرحسین هاشمی، هنرپیشه جوانی است که در این روز‌ها بیش از همیشه در صحنه‌های سینما و تلویزیون حضور دارد. در این مقاله، به همراه شما، با بیوگرافی امیرحسین هاشمی آشنا خواهیم شد.

ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی کیست؟

ماهور احمدی متولد دهه شصت و دختر احمدرضا احمدی نویسنده سرشناس ایرانی است. او بازیگر و نویسنده تئاتر و سینما و تلویزیون است. در این مطلب درباره آثار و فعالیت‌های هنری این بازیگر بخوانید.

رابعه اسکویی کیست؟

بیوگرافی کامل بازیگر سینما و تلویزیون، رابعه اسکویی، به همراه فیلم و سریال‌های او و عکس‌های شخصی و حرفه‌ای این هنرمند را در ادامه ببینید.

مهسا طهماسبی کیست؟

مهسا طهماسبی که به تازگی در رئالیتی شو شب‌های مافیایی زودیاک دیده شده است، در این مقاله قصد داریم بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر جوان کشورمان به همراه عکس‌های خانوادگی با همسر و پدر و مادرش را بررسی کنیم.

مارگو رابی کیست؟

مارگو رابی، یکی از بازیگران استرالیایی هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم "گرگ وال استریت" و ایفای نقش هارلی کویین در فیلم‌های "جوخه انتحاری ۱ و ۲" شناخته شده است. در ادامه، به بررسی بیوگرافی مارگو رابی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

امیرحسین مدرس کیست؟

امیرحسین مدرس، بازیگر، مجری و خواننده ایرانی است که در سال‌های اخیر با کار‌های خود در صدا و سیما ایران بیشتر شناخته شده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی امیرحسین مدرس بیشتر آشنا شوید.

هانده ارچل کیست؟

هانده ارچل یکی از بازیگران جوان ترکیه‌ای است که در ایران تعداد زیادی طرفدار دارد. هانده ارچل با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف، جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جذب کرده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی هانده ارچل بیشتر آشنا شوید.

پارسا پیروزفر کیست؟

پارسا پیروزفر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و نمایش‌نامه ایرانیست که سال‌ها پیش به دلیل چهره خاص و زیبایش بسیار سر زبان‌ها افتاد.

ناصر عبداللهی کیست؟

بیوگرافی ناصر عبداللهی خواننده پرآوازه پاپ در سال‌های دور موسیقی ایران است که در ادامهمقاله با ما همراه باشید تا با جزئیات زندگی او و همسرش (اول و دوم) با حواشی ماجرای مرگ ناصر عبدالهی را در ادامه بخوانید.

فرناز رهنما کیست؟

فرناز رهنما، بازیگر زنی است که در صنعت سینما و تلویزیون ایران فعالیت می‌کند. او در سریال معروف "ساختمان پزشکان" و همچنین فیلم "بعد از ظهر سگی" به عنوان یکی از بازیگران حضور داشته است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی فرناز رهنما بیشتر آشنا شوید.

محمدرضا احمدی کیست؟

بیوگرافی محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال، همراه با عکس‌های دخترش و داستان زندگی با همسرش وحواشی سفر محمدرضا احمدی به کانادا را در ادامه بخوانید.
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین