تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

کنایه سنگین ظریف به نامزد‌های پوششی؛ کاندیدا‌های وزارت پوششی از آب درآید همه ۵ مورد را رد می‌کنیم

ظریف گفت: دوستان ما نگران هستند که این کارگروه‌ها طوری چیده شده‌اند که یک نامزد از آن‌ها بیرون بیاید که من اطمینان می‌دهم چنین چیزی نخواهد بود. کارگروه‌ها باید ۵ نامزد واقعی را معرفی کنند اگر این کار را نکنند کل نامزد‌های آن‌ها رد خواهند شد.

کنایه سنگین ظریف به نامزد‌های پوششی؛ کاندیدا‌های وزارت پوششی از آب درآید همه ۵ مورد را رد می‌کنیم
رویداد۲۴| محمد جواد ظریف رییس شورای راهبری دولت چهاردهم که شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت داشت، کنایه‌ای به احتمال تکرار نامزد‌های پوششی انتخابات در جریان معرفی نامزد‌های وزارتخانه‌های دولت جدید زد.

به گزارش خبرآنلاین، او در این برنامه گفت: هر کارگروه حداقل ۳ و حداکثر ۵ نفر را به شورای راهبری معرفی می‌کند و شورای راهبری یک دوره با حضور متخصصان این افراد را بررسی کرده و ۳ نفر را به رییس جمهور معرفی می‌کند اگر کارگروهی نامزد پوششی به ما معرفی کند یعنی اگر ۵ نامزد معرفی کند در حالی که ۴ نامزد آن‌ها پوششی است و یک نامزد منظور آن‌ها است ما هر ۵ نامزد را رد می‌کنیم.

وی افزود: دوستان ما نگران هستند که این کارگروه‌ها طوری چیده شده‌اند که یک نامزد از آن‌ها بیرون بیاید که من اطمینان می‌دهم چنین چیزی نخواهد بود. کارگروه‌ها باید ۵ نامزد واقعی را معرفی کنند اگر این کار را نکنند کل نامزد‌های آن‌ها رد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دو نامزدی بودند که روز‌های منتهی به رای‌گیری انصراف دادند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدجواد ظریف
نظرات شما
پیشخوان