تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

همه چیز درباره سریال در انتهای شب در پلتفرم نمایش خانگی

سریال "در انتهای شب" یکی از جدیدترین مجموعه‌های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی بوده است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. در این مقاله، قصد داریم با معرفی سریال "در انتهای شب" به کارگردانی آیدا پناهنده، بپردازیم.

همه چیز درباره سریال در انتهای شب در پلتفرم نمایش خانگی
رویداد۲۴| مهسا زرگری: سریال "در انتهای شب" تازه‌ترین مجموعه‌ی عاشقانه و پلیسی است که در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. این سریال به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده است. پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه را ایفا می‌کنند. در ادامه، اطلاعاتی درباره کارگردان و بازیگران اصلی سریال "در انتهای شب" ارائه خواهیم داد.

درباره سریال در انتهای شب

«در انتهای شب» یک اثر هنری جذاب است که اثری جذاب به کارگردانی آیدا پناهنده و همکاری او با ارسلان امیری را نشان می‌دهد. این فیلم یک سوژه کاملاً معمول - یعنی بحران روزمره‌های یک زوج حاشیه‌نشین طبقه متوسط - را انتخاب کرده، اما با نوآوری در روایت و پرداخت به آن، یک درام جذاب را خلق کرده است.

فیلمنامه این اثر در انتقال مفاهیم و تکامل کاراکتر‌ها و پیشبرد قصه بسیار مؤثر است. همچنین قاب‌بندی دقیق فرشاد محمدی، طراحی صحنه و لباس واقع‌گرایانه، و همچنین استفاده زیبایی‌شناسانه از لوکیشن‌ها به باورپذیرتر کردن فیلم کمک کرده است.

استفاده خلاقانه از بازی‌های زمانی و فلاش‌بک در فیلمنامه، مخاطب را درگیر ماجرا و کنجکاو برای بازگشت به گذشته کرده است. همچنین موسیقی فیلم نیز به خوبی با فضای داستان همگام است.

به طور کلی، «در انتهای شب» یک اثر سینمایی جذاب و دست‌ساز است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های روایی، بصری و صوتی مناسب به خلق تجربه هنری مطلوبی برای مخاطب پرداخته است.

خلاصه داستان سریال «در انتهای شب»

داستان این سریال درباره یک زوج به نام‌های بهنام و ماهی است. آن‌ها دو شخصیت کاملاً متفاوت دارند و در برخی مسائل مهم خانوادگی نمی‌توانند به توافق برسند. به نظر می‌رسد که نظرات ماهی بیشتر در خانواده اعمال می‌شود و بهنام از این موضوع ناراحت و خسته شده است. برای خانه‌دارشدن، بهنام و ماهی تصمیم می‌گیرند از مرکز شهر به خارج از شهر نقل مکان کنند تا بتوانند خانه بخرند. این تصمیم برای آن‌ها فشار‌های روانی و اقتصادی زیادی ایجاد می‌کند؛ به طوری که مجبورند هر روز چند ساعت زودتر از خواب بیدار شوند تا به محل کارشان برسند.

ماجرا زمانی به اوج می‌رسد که بهنام به اشتباه سوار یک سرویس نظامی می‌شود، به طوری که فکر می‌کنند او یک جاسوس است. در همین حال، ماهی و فرزندشان، دارا، نیز در یک موقعیت سخت قرار می‌گیرند؛ چون فکر می‌کنند بهنام گم شده است. پس از پیداشدن بهنام، او همه چیز را گردن همسرش ماهی می‌اندازد و این دعوای خانوادگی منجر به یک طلاق عاطفی می‌شود. در نهایت، آن‌ها پس از ۴ ماه تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر در نقش بهنام

پارسا پیروزفر در بیست‌ودوم شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنر‌های نمایشی حمید سمندریان است.


بیشتر بخوانید: ظهور زن سرکش | هدیه تهرانی، چگونه تصویر مشکلات زنان در جامعه پدرسالار شد؟


پیروزفر فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ زمانی که ۲۰ سال داشت، با نقش‌آفرینی در صحنه تئاتر آغاز کرد. او دو سال بعد برای بازی در نقش مرد زاهد در فیلم پری که از بهترین فیلم‌های داریوش مهرجویی است، جلوی دوربین رفت.

همه چیز درباره سریال در انتهای شب در پلتفرم نمایش خانگی

پارسا پیروزفر در سال ۱۳۷۴ با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده، محبوب و مشهور شد و این آغازی شد برای بازی‌های درخشان او در بهترین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی و نیز نقش‌آفرینی‌های ماندگارش در تئاتر که جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی برای او به ارمغان آورد.

هدی زین العابدین در نقش ماهی سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین، متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک به پایان رسانده و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدر هدی شغل آزاد داشته و مادرش که خانه‌دار بود، سال‌ها پیش درگذشته است. هدی یک خواهر به نام ندا دارد، اما برادر کوچک‌ترش به نام هادی در شهریور سال ۱۴۰۲ به دلیل ایست قلبی درگذشته است. هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال پربیننده "سقوط یک فرشته" در نقش فاطمه، دختری محجوب و محجبه به شهرت رسید. همان سال او در فیلم سینمایی "سه قدم تا عاشقی" نیز ایفای نقش کرد.
در سال ۱۳۹۳، زین العابدین با بازی در فصل سوم سریال "قلب یخی" مجدداً مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او همچنین در سریال "رهایم کن" در نقش مارال به اوج شهرت رسید.

به گزارش رویداد۲۴ این بازیگر توانمند در فیلم‌های سینمایی "عرق سرد"، "عطرآلود" و آثار دیگری همچون "خانه روشن"، "پایان خدمت"، "اسرافیل"، "سمفونی نهم"، "دست انداز"، "زالاوا"، "دسته دختران" و "آن‌ها" ایفای نقش کرده است. همچنین در سریال‌های "رقص روی شیشه" و "کرگدن" به ایفای نقش پرداخته است.

هدی زین العابدین با بازی درخشان خود در فیلم "عرق سرد" نامزد دریافت جایزه بهترین نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد و در فیلم "عطرآلود" نیز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

پدرام شریفی

بیوگرافی بازیگران سریال "در انتهای شب" را با پدرام شریفی ادامه می‌دهیم. وی متولد یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در تهران است. شریفی در رشته عمران تحصیل کرده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او با بازی در فیلم "ماهی و گربه" به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد.

شریفی با ایفای نقش در فیلم "متولد ۶۵" به کارگردانی مجید توکلی به شهرت رسید. او در مجموعه‌های تلویزیونی "سرزمین مادری"، "گشت ویژه" و "سرباز" بازی کرده است. همچنین وی در سریال‌های نمایش خانگی "می‌خواهم زنده بمانم" و "هم‌گناه" به ایفای نقش پرداخته است.

پدرام شریفی در آثار کارگردانان بسیاری از جمله محسن قرایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، نوید محمودی، رسول صدرعاملی، کریم لک زاده، نرگس آبیار، خسرو معصومی، شهرام شاه حسینی، فائزه عزیزخانی، بهروز شعیبی و مصطفی کیایی نقش‌آفرینی کرده است.

شریفی که علاقه‌مند به ایفای نقش‌های چالشی است در این باره گفته است: «به بازی در کاراکتر‌های پرچالش علاقه دارم، کار در شرایط سخت خیلی باحال است. اساس روحیه من بیشتر این طرفی است، یعنی دوست دارم در موقعیتی قرار بگیرم که بتوانم از تمام توانایی‌ام استفاده کنم، راحت باشم و حرف طرف مقابل را بفهمم.»

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است. وی در سال ۱۳۸۳ با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و از او تمرین بدن، لحن و بیان را آموخت. کیان افشار پس از دو سال، با معرفی تینا پاکروان (همکلاسی دوره‌ی دبیرستانش) به محمدرضا شریفی‌نیا، در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را ایفا کرد. خانه شیشه‌ای، کوزوو، آهنگ دونفره، سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره ای، پسرکشی، رویای سهراب، بی وزنی، پالتو شتری، حضور مخفی یک بیگانه، عطر داغ، دشمن زن، لونه زنبور و گناهکاران، از جمله فیلم‌هایی هستند که بهاره کیان افشار در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
پیشخوان