تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهاره کیان افشار کیست؟

بیوگرافی بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون به همراه کارنامه هنری و حواشی زندگی شخصی این بازیگر جوان را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بهاره کیان افشار

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: بهاره کیان‌افشار، متولد ۳۰ فروردین ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر و ترانه‌سرا است.

او دارای مدرک لیسانس مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است و در کنار بازیگری، در زمینه‌های دکوراسیون و تبلیغات نیز فعالیت می‌کند و همچنین ترانه‌سرایی انجام داده است.

تجربه تئاتر از کودکی

بهاره کیان افشار کیست؟

بهاره کیان‌افشار می‌گوید: "از دوم دبستان تئاتر را از مدرسه شناختم و از آن سن تجربه‌اش کردم. از همان موقع هم همیشه می‌گفتم که وقتی بزرگ شوم بازیگری را انتخاب می‌کنم، اما از همان زمان هم پدر و مادرش تمایلی به انتخابش نشان نمی‌دادند. "

او می‌گوید: "در دوران دبیرستان دوست داشت به مدرسه تئاتر و رشته هنر برود، اما پدر و مادرش شدیداً مخالف بودند و مانند خیلی از والدین دوست داشتند او پزشکی بخواند. در حالی که خود او هیچ علاقه‌ای به رشته‌های علوم تجربی نداشت. بنابراین، او دیپلم ریاضی فیزیک گرفت و در دانشگاه هم رشته مهندسی کامپیوتر را خواند. "

شهرت بهاره کیان افشار با سریال کلاه پهلوی

بهاره کیان افشار کیست؟

سال ۱۳۸۳، زمانی که بهاره کیان‌افشار ۱۹ ساله و دانشجو بود، او با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و از وی، تمرینات بدن و لحن و بیان را آموخت. سپس در سال ۱۳۸۵، به واسطه معرفی تینا پا
کروان، همکلاسی دبیرستانش، نقش شادی مستشارنیا را در سریال «کلاه پهلوی» به ایفای نقش پرداخت و از طریق همین همکاری با محمدرضا شریفی‌نیا، آغاز به حرفه بازیگری کرد.

ورود بهاره کیان افشار به سینما

بهاره کیان افشار کیست؟

پس از آن که بهاره کیان‌افشار نقش شادی مستشارنیا را در سریال «کلاه پهلوی» بازی کرد، در سال ۱۳۸۷ تجربه حضور در سینما را با فیلم «شیرین» عباس کیارستمی آغاز نمود. سپس، در سال ۱۳۹۱، وی با فیلم «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان مقابل دوربین رفت.

ترانه سرایی بهاره کیان افشار برای بهرام رادان

بهاره کیان افشار کیست؟

از سنین پایین، به دلیل علاقه شخصی پدرش، بهاره کیان‌افشار همواره به شعر و ادبیات پارسی عشق می‌ورزید و گاهی اوقات نیز به نوشتن دست می‌زد و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برد. وی ترانه و متن‌های ادبی را بسیار دوست داشت و خود نیز به نوشتن ترانه و متون ادبی می‌پرداخت.

بهرام رادان پیش از اینکه بازیگر شود، از دوستان بهاره کیان‌افشار بوده و پس از ورود وی به دنیای بازیگری، این دوستی به واسطه همکاری پررنگ‌تر شد. «ایشان ترانه‌های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ها در آلبومشان استفاده کردند».

فعالیت بهاره کیان افشار در زمینه دکوراسیون

بهاره کیان‌افشار کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد انجام می‌دهد و در آن‌ها بسیار فعال است. با این حال، انگیزه اصلی او برای زندگی و مسیر پیش رو، بازیگری است.
«درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم، اما انگیزه ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست».

علاقه بهاره کیان افشار به سفر

بهاره کیان افشار کیست؟

«ما خانوادگی بصورت بیمارگونه عشق سفر رفتن داریم و دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند، سفر به کسب تجربه، ایده و دیدگاه‌های جدید کمک می‌کند.

سفر در عین ماجراجویی، آرامش بخش است و حال انسان را بهتره کرده و انرژی دوباره می‌دهد، بخاطر لطف پدر و مادرم ایران را حسابی گشته ام».

بهاره کیان‌افشار از داوطلبان و همراهان قدیمی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور است و از سال ۱۳۹۴ به عنوان سفیر سلامت این موسسه خیریه فعالیت می‌کند.

ازدواج بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار کیست؟

بهاره کیان‌افشار روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰، مصادف با روز ولنتاین، با انتشار عکسی، ازدواج خود را رسانه‌ای کرده است. با این حال، هنوز از آقای داماد او رونمایی نشده است.

کارهای سینمایی بهاره کیان افشار

● خانه شیشه‌ای – ۱۴۰۰

● کوزوو – ۱۴۰۰

● آهنگ دونفره – ۱۳۹۹

● سگ بند – ۱۳۹۸

● گربه سیاه – ۱۳۹۸

● مرد نقره‌ای – ۱۳۹۸

● پسرکشی – ۱۳۹۸

● رویای سهراب – ۱۳۹۸

● بی وزنی – ۱۳۹۷

● پالتو شتری – ۱۳۹۷

● حضور مخفی یک بیگانه – ۱۳۹۶

● عطر داغ – ۱۳۹۶

● دشمن زن – ۱۳۹۶

● لونه زنبور – ۱۳۹۶

● ماهورا – ۱۳۹۵

● کمدی انسانی – ۱۳۹۵

● زرد – ۱۳۹۵

● بارکد – ۱۳۹۴

● کفشهایم کو؟ – ۱۳۹۴

● عین شین قاف – ۱۳۹۳

● طول موج – ۱۳۹۳

● هیچ‌کجا هیچ‌کس – ۱۳۹۱

● گناهکاران – ۱۳۹۱

● شیرین – ۱۳۸۷ 

کارهای تلویزیونی بهاره کیان افشار

● نوار زرد – ۱۳۹۶

● گاهی به پشت سر نگاه کن – ۱۳۹۴

● کلاه پهلوی – ۱۳۹۱

شبکه خانگی

● سودا – ۱۴۰۰

● حرفه‌ای – ۱۴۰۰

● می‌خواهم زنده بمانم – ۱۳۹۹

● هشتگ خاله سوسکه – ۱۳۹۷

● گلشیفته – ۱۳۹۶

● عاشقانه – ۱۳۹۵

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
0
0
بهاره کیان افشار ؟
یه روز خوب می. آید ....
سوال ؟
وقتی
لیلا اوتادی
کنار بخاری
روی مبل صندلی نشسته بود
در چه فکری بود
فیلم رویا نگار
فصل سرد
سرد سرد
منجمد
نظرات شما