تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

حسین افشین معاون پزشکیان کیست؟

این روز‌ها مسعود پزشکیان درحال انتخاب و معرفی کابینه است و در این میان و تاکنون چندین تن را به‌عنوان معاونت نهاد‌های گوناگون تعیین و معرفی کرده است. او امروز حسین افشین را به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور» منصوب کرد.

حسین افشین معاون پزشکیان کیست؟

رویداد۲۴ نازنین فرزان‌جو: هر روز و با گذشت روز‌ها از روی کار آمدن مسعود پزشکیان همه چشم‌به‌راه شنیدن اعضای کابینه او و معرفی به مجلسند.

به گزارش رویداد۲۴ مسعود پزشکیان در ادامه انتخاب افراد و کابینه خود امروز با صدور حکمی حسین افشین را به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور» منصوب کرد.

پزشکیان در این حکم آورده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.»

حسین افشین کیست؟

حسین افشین متولد سال ۱۳۵۹ و دانشیار مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف است.

پیشینه علمی حسین افشین

مقاله‌هایی که حسین افشین تا به امروز نوشته است با این موضوعات است:

مهندسی: ۳۹ درصد (۷۷ عدد)
فیزیک و نجوم: ۱۸ درصد (۳۵ عدد)
مهندسی شیمی: ۹ درصد (۱۸ عدد)
علوم زیست‌محیطی: ۹ درصد (۱۸ مقاله)
علم مواد: ۷ درصد (۱۴ مقاله)
زمین و علوم سیاره‌ای: ۶ درصد (۱۱ مقاله)
انرژی: ۶ درصد (۱۱ مقاله)
شیمی: ۴ درصد (۸ مقاله)
علوم کامپیوتر: ۲ درصد (۴ مقاله)
ریاضی: ۲ درصد (۳ مقاله)

آماده///حسین افشین معاون پزشکیان کیست؟


بیشتر بخوانید: محمد فاضلی کیست؟ | از مشاور فرهنگی مسعود پزشکیان چه می‌دانیم؟


پیشینه و سوابق اجرایی

حسین افشین ریاست پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست را برعهده داشته و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک است. او همچنین تخصص خود را در رشته مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی گرفته است.

آماده///حسین افشین معاون پزشکیان کیست؟

 

عضویت در کابینه پزشکیان

مسعود پزشکیان رییس‌جمهور در حکمی به تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ او را به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور منصوب کرد.
افشین پیش‌تر معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط‌زیست این دانشگاه بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان