تاریخ انتشار: ۰۶:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

خط و نشان کیهان برای پناهیان؛ ما از این راه بر نمی‌گردیم، شما از اظهارات نادرست‌تان برمی‌گردید؟

روزنامه کیهان در یادداشتی به اظهارات اخیر پناهیان درباره دوقطبی‌سازی پاسخ داده و ضمن تاکید بر اینکه از مسیر خود بر نمی‌گردد، از او خواسته که از اظهارات خود برگردد.

خط و نشان کیهان برای پناهیان؛ ما از این راه بر نمی‌گردیم، شما از اظهارات نادرست‌تان برمی‌گردید؟

رویداد ۲۴| روزنامه کیهان که از اظهارات اخیر پناهیان در نقد دوقطبی‌سازی حسابی رنجیده، امروز در یادداشتی ضمن اینکه دفاع‌های پیشین خود از پناهیان را به رخ او می‌کشد، یادآور می‌شود که نه از نقد او می‌هراسد و نه قصد تغییر رویه دارد؛ در عین حال نیز او را متهم می‌کند که فقط علیه روزنامه کیهان حرف زده و روزنامه‌های به قول «کیهان» زنجیره‌ای را ندیده است. کیهان همچنین مدعی است که دوقطبی‌سازی نکرده و «جهاد تبیین» می‌کند.

کیهان نوشته: «نه از تعریف و تمجید افراد سرمست شدیم و نه از تقابل و طعنه همان افراد هراسان. سال‌هاست که به تقابل و طعنه و بدگویی مخالفان کمترین اهمیتی نداده‌ایم، بنابراین بدیهی است که اظهارات آقای پناهیان را که در مقایسه با آن‌ها بسیار ناچیز است، نادیده می‌گیریم و به آن اهمیتی نمی‌دهیم.»

این روزنامه اصولگرا افزوده: «انتظار آن بود که آقای پناهیان به جای کلی‌گویی، دقیقاً بفرمایند کیهان در کجا و چگونه دوقطبی‌سازی کرده است؟!»

روزنامه کیهان با طرح این سوال که «آیا دفاع از شهید رئیسی در مقابل هجوم ناجوانمردانه گروهی از مدعیان اصلاحات، دوقطبی‌سازی است؟!» نوشته: «آقای پناهیان سخن شما به‌عنوان یک روحانی انقلابی باید سنجیده و حساب‌شده باشد. نمی‌خواهیم از کیهان تعریف کنید و از بدگویی‌تان علیه کیهان هم نگران نیستیم، ولی از افتادن شما به دام بدخواهان بیم داریم؛ به خاطر خودتان و نه خودمان.

کیهان در ادامه نوشته: «مطالبه‌گری؛ دوقطبی‌سازی نیست و منافاتی هم با وفاق و حفظ اتحاد ندارد.... اگر این موارد دوقطبی‌سازی است پس تکلیف «جهاد تبیین» و «جنگ روایت‌ها» و ضرورت دفاع از آموزه‌های انقلاب و ... چه می‌شود؟ آیا تاکید رهبر انقلاب بر مقابله با مفسدان دوقطبی‌سازی است؟! و یا طرد ملی‌گرایان و نهضت آزادی و انجمن حجتیه از سوی حضرت امام دوقطبی‌سازی بوده است؟!»

این روزنامه در پایان نوشته: «و بالاخره کیهان یاد گرفته است که خط‌شکن باشد؛ از طعنه‌ها و تهمت‌ها نرنجد و با فشار و تهدید از مسیر خود منحرف نشود و یا شانه خالی نکند و به لطف و عنایت خدای مهربان از این راه بازنمی‌گردد. آقای پناهیان شما از اظهارات نادرست‌تان برمی‌گردید؟»

گفتنی است، پیش از این نیز محمد ایمانی عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در کانال تلگرامی اش به اظهارات اخیر پناهیان درباره دوقطبی‌سازی پاسخ داده و نوشته بود: بی دقتی آقای پناهیان و متهم کردن روزنامه کیهان به ایجاد دوقطبی، موجب ذوقمرگی رسانه‌های زنجیره‌ای یی شد که اتفاقا ماموریت اصلی آن‌ها دوقطبی سازی در کشور است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
والله اگر در این روزنامه را که یک‌سویه عمل می کند ببندند خیلی از مشکلات جامعه بر طرف و آرامش ایجاد میشه.روزنامه ای که خیلی از خطاها و اشتباهات خودی هایشان را اصلا نمی بیند.
صفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
کیهان همه کلماتت دو قطبی سازیه
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
حالا پناهیان چوب را برداشت، کیهان چرا به خودش گرقت؟پیشی میو.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
كيهان از گلايه نمي هراسد
از دورويي و ايستادن در طرف قدرت مي رنجد
پناهيان جلوي كيهان يه جور حرف ميزنه جلوي رييس جمهور يك جور ديگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
اولا لازم نیست کسی از نوشته های کیهان دلخور شود چون کسی کیهان را نمیخواند واگر هم بسیجی ها می خوانند گمان نکنم چیز جدیدی بیآموزند چون اصولا اینکاره نیستند وبقیه مردم هم کیهان را دوست دارند چون پس از پاک کردن سبزی ها برای دور ریختن پسماند سبزی از همین جریده وزین برای پیچیدن پسماند سبزی استفاد مفید می شود
دوم اینکه اگر امامت با ملیون و لیبرالها چنین وچنان کرد این اوضاع گل و بلبلی که می بینیم همه اس نتیجه کارهای همان امام است نمیریم آخرش رو ببینیم که دیدن داره اینا رو برای حسین کله ننوشتم برای خرد ورزان نوشتم??????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
چندین سال پیش در رویایی عجیب من و و ۹۹ پسر کوچکم وارد روسیه فعلی شدیم شهری بود روشن و زیبا و امن اما ستون هایی داشت شبیه همون کلیسا که من نمیدانم خوب بود یا نه آن زمان من باید بر میگشتم تهران و از این برگشتن به تهران تاریک گیج بودم و خوشحال نبودم و هیچ وقت معنی این خواب را نفهمیدم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
کیهان همیشه قطب مخالف مردم است و در این مسیر به دوس و دشمن خودش هم رحم نمی‌کند
جناب شریعت مداری و همفکرانشان طی ۴۵سال دوستان ایران را تبدیل به دشمن کرده و دشمنان را متحد کرده و تا نابودی کامل کشور قصد بازگشت از این مسیر را ندارند
جناب شریعت مداری ! ایران در طول تاریخ کم از دشمنانی چون شما نداشته آسیب زیاد دیده ولی همچنان مقاوم ایستاده است
نظرات شما
پیشخوان