آرشیو

بهترین اپلیکیشن سلامتی و ورزش

درصورتی که قادر به حضور در باشگاه نیستید و می‌خواهید در خانه با استفاده از تجهیزات کم ورزش کنید، در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه را خواهید آشنا شد.

بهترین برنامه‌های تماس

در این مقاله، به بررسی بهترین برنامه‌های تماس تصویری پرداخته‌ایم و ۱۰ نمونه از برترین اپلیکیشن‌های ویدیو کال را برای شما معرفی می‌کنیم.

معرفی پورشه تایکان ۲۰۲۵ کراس توریسمو و توربو S

مدل جدید تایکان قرار است با بهبود فنی و تغییر چهره، نسخه‌ی توربو S را بهبود بخشد و قدرتمندتر از مدل ۹۱۸ باشد. علاوه بر این، پورشه نیز قصد دارد سدان برقی خود را عرضه کند و قیمت آن را نسبت به مدل فعلی افزایش دهد.

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

هر یک از اپلیکیشن‌های مربوط به برنامه ریزی ویژگی‌های متمایزی دارند. مثلا برخی از آن‌ها به بیشتر تمرکز کردن شما هنگام درس خواندن کمک می‌کنند و برخی نیز برای برنامه ریزی‌های تیمی و تقسیم کار مناسب هستند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی را به شما معرفی می‌کنیم.  

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

مردم نه تنها از یوگا برای رسیدن به سلامتی استفاده می‌کنند، بلکه از آن به عنوان مدیتیشن و به دنبال آرامش درونی نیز استفاده می‌کنند. تمام دنیا یوگا را به عنوان راهی عالی برای بهبود زندگی و رسیدن به بهترین شکل از خود می‌پذیرند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

 تویوتا هایلوکس ۲۰۲۵ با ظاهری فیس لیفت شده

تویوتا هایلوکس، با آخرین فیس‌لیفت و به همراه سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی، به تازگی معرفی شده، این فیس‌لیفت شامل تغییرات ظاهری نیز شده است. قیمت این خودرو در بازار تخمین زده شده است و از ۱۷،۳۰۰ تا ۴۸،۵۰۰ دلار خواهد بود.

بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر

اگر شما یکی از طرفداران عکاسی با گوشی هوشمند هستید و به خصوص علاقه زیادی به عکس‌های سلفی دارید، در اینجا مواردی از بهترین برنامه‌های دوربین زیباساز چهره را برای شما معرفی می‌کنیم.

۸ پیکاپ در اتو اکسپو تهران + مشخصات

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با نام "اتو اکسپو تهران" در حال برگزاری است و در این نمایشگاه اکثر برند‌های خودروسازی ایران حضور دارند. برخی از این برند‌ها با پیکاپ‌های خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

روغن موتور مناسب برای انواع دنا چیست؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از افراد، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود است. در این مقاله، تلاش کرده‌ایم تا روغن موتور "دنا" را بررسی و بهترین روغن برای انواع خودرو‌های "دنا" را معرفی کنیم.

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه‌های قفل عکس که به شما کمک می‌کند عکس‌های آیفون خود را مخفی کنید. این‌ها برنامه‌ها کمک می‌کنند عکس‌ها را مخفی کنید، آن‌ها را با رمز عبور قفل کنید و پوشه‌های مخفی ایجاد کنید.

پورشه ماکان EV مدل ۲۰۲۴ با حداکثر قدرت ۶۳۰ اسب بخار

مدل پرفروشِ پورشه، پورشه ماکان، در حال حرکت به سمت الکتریکی شدن است. این برند آلمانی به تازگی مدل کراس‌اوور الکتریکی جدید خود را معرفی کرده است. این مدل در دو نسخه، ماکان ۴ با قدرت ۴۰۲ اسب بخار و ماکان توربو با قدرت ۶۳۰ اسب بخار، در دسترس قرار می‌گیرد.
آخرین اخبار
پربازدید ها