تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

سانحه برای هلی‌کوپتر رئیسی؛ فارس: دچار سانحه نشده؛ تسنیم: دچار سانحه شده

دقایقی پیش، رسانه‌ها خبر داده‌اند یکی از بالگرد‌های کاروان رئیس جمهور در جلفا دچار سانحه شد اما خبرگزاری‌های رسمی اخبار متناقضی منتشر می‌کنند

هلیکوپتر کاروان رئیسی دچار سانحه شد

رویداد۲۴ برخی رسانه ها دقایقی پیش با انتشار خبری نوشتند: دقایقی پیش یکی از بالگرد‌های کاروان رئیس جمهور در جلفا دچار سانحه شد.

پس از انتشار این خبر خبرگزاری فارس شایعه حادثه هلی کوپتر حامل ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد و نوشت: دقایقی پیش هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم اکنون کاروان رئیس جمهور به صورت زمینی راهی تبریز شده است.

تسنیم:  بالگرد حامل رئیسی دچار سانحه شده است

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

به گزارش تسنیم، برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

صبح امروز روسای جمهور ایران و آذربایجان سد قیزقلعه‌سی را افتتاح کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
United States of America
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
0
6
این سرداران عزیز، با آن همه تجهیزات مدرن کجا تشریف دارن. اینکه اسرائیل نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
3
مسولین با خبر های غیر واقعی و حرف های عجیب به شعور مردم توهین کردند . چقدر حرف های عجیب زدند از دیروز . از سقوط سخت گرفته تا دروغ هایی درباره ارتباط گرفتن با خدمه پرواز و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
3
اقای خبرگزاری محترم. با دروغ گویی به جایی نمی رسی
نظرات شما
پیشخوان