تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

فرار لحظه آخری زن شناگر از کوسه+ فیلم

زن شناگر به اندازه یک اینچ از تبدیل به ناهار کوسه شدن فرار کرد.

فرار لحظه آخری زن شناگر از کوسه+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: کی وست جزیره ای کوچک و در عین حال پر جنب و جوش است که توسط خلیج مکزیک و اقیانوس اطلس احاطه شده است. این جزیره که به دلیل نزدیکی به سومین صخره سد بزرگ جهان شناخته می‌شود، دارای اکوسیستم دریایی فراوانی است که آن را به مکانی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به غواصی برای کشف شگفتی‌های زیر آب تبدیل می‌کند.

کوسه ها که ساکنان طبیعی اقیانوس هستند، در آب های اطراف کی وست غیر معمول نیستند. یک حادثه در سال 2011  که در آن یک زن شناگر در فاصله 4 مایلی از ساحل کی وست از حمله کوسه فرار کرد یکی از اتفاقات این منطقه بوده است.

این زن به همراه همسرش در حال لذت بردن از یک روز آرام در یک قایق در میان آب و آسمان صاف بودند که با یک بازدیدکننده غیرمنتظره روبرو شدند. در ویدئویی که منتشر شده است هایدی که در نزدیکی قایق شنا می کند، به زیبایی آب اشاره می کند. همسر وی در حال فیلمبرداری از صحنه، با آرامشاز او می خواهد که به قایق برگردد. هایدی بلافاصله با شناکردن سریع به قایق برمی گردد. در صحنه ای دیگر ازاین ویدئو یک کوسه که به نظر می رسد کوسه پرستار باشد در حالی که در نزدیکی هایدی شنا می کند کاملا قابل مشاهده است. کوسه های پرستار که به خاطر طبیعت شبانه و عموما مطیع خود شناخته می شوند، در کی وست رایج هستند. این موجودات ممکن است در صورت مزاحمت، پرخاشگری نشان دهند.

پس از بازگشت سالم هایدی به قایق، چندین کوسه در حال شناکردن زیر قایق آنها دیده شدند. در حالی که کوسه‌های پرستار معمولاً از پرخاشگری اجتناب می‌کنند، اما در صورت تحریک می‌توانند نیش قوی داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان