آرشیو

ویپ بهتر است یا سیگار؟

ویپ  یک پدیده نسبتا جدید است، به این معنی که تحقیقاتی در مورد اثرات بلندمدت سیگار‌های الکترونیکی که معمولاً سیگار‌های الکترونیکی نامیده می‌شود، در مقایسه با سیگار وجود ندارد. به طور کلی، به نظر می‌رسد سیگار‌های الکترونیکی نسبت به سیگار کشیدن کمتر مضر هستند. سیگار‌های الکترونیکی برخی از نگرانی‌های سلامتی مشابه با سیگار را ایجاد می‌کنند، از جمله اعتیاد و آسیب به قلب و ریه‌ها نیز در کشیدن ویپ وجود دارد.

کیست مویی دنبالچه چیست؟

ضایعاتی که به صورت شایع در افراد رخ می‌دهند، شامل وجود کیست مویی است که باعث بروز مشکلات متعددی می‌شود. اما نگران نباشید، زیرا در حال حاضر راهکار‌های درمانی بیشتری برای رفع این عارضه وجود دارد؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک مقاله جامع در ارتباط با این بیماری را برای شما تهیه کنیم و در اختیارتان قرار دهیم.

کیست بارتولین چیست؟

کیست بارتولین یک نوع اختلال در دستگاه تناسلی زنان است. اگر لوله‌ها و مجاری این غده‌ها بسته شوند، مایع تولید شده در غده بارتولین به صورت کیست باقی می‌ماند و عارضه کیست بارتولین ایجاد می‌شود. درمان کیست بارتولین در صورت بودن در اندازه کوچک، نسبتاً آسانتر است، اما در برخی موارد ممکن است برای فرد مشکل‌آفرین باشد.

سرطان کلیه چیست؟

انواع مختلفی از سرطان کلیه وجود دارد. شایع‌ترین کارسینوم سلول کلیه است. علائم سرطان کلیه می‌تواند شامل خون در ادرار، درد در پهلو یا کمر و کاهش وزن ناخواسته باشد.

علل و عوامل خطر بیماری تیروئید

زمانی که تیروئید بیش از حد یا خیلی کم از این هورمون‌ها را تولید می‌کند، باعث می‌شود غده به درستی کار نکند که منجر به اختلالاتی مانند پرکاری تیروئید و کم کاری تیروئید، دو نوع شایع بیماری تیروئید می‌شود. در این مقاله بیشتر درباره علت بیماری تیروئید اطلاعات کسب کنید.

بهترین ساعت برای ورزش‌‌کردن

از گذشته شنیده بودیم که صبح‌ها برای ورزش است و افراد زیادی را می‌دیدیم که در پارک‌ها و حتا در خانه در این ساعات از روز ورزش می‌کنند اما چندیست با کسانی‌ روبه‌رو می‌شویم که عصرها را برای ورزش‌کردن انتخاب کرده‌اند. اما صبح‌ها برای ورزش‌کردن مناسب‌تر است یا بعدازظهرها؟

گرده کدام درختان باعث آلرژی بهاری می‌شود؟ +درمان

آلرژی زمانی ایجاد می‌شود که سیستم ایمنی بدن چیزی را در محیط تشخیص دهد و نسبت به آن واکنش بیش از حد نشان دهد که معمولاً در اکثر افراد مشکلی ایجاد نمی‌کند. درباره آلرژی و آلرژن‌های موثر در آن در این مطلب بخوانید.

با گوشت‌ چرخ کرده چه غذایی درست کنیم؟

یکی از پرسش‌های همیشگی مردم و به‌ویژه خانم‌های خانه این است که برای ناهار و شام چه چیزی درست کنیم. در این مطلب چندین غذا با گوشت چرخ کرده را به شما آموزش می‌دهیم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را از این پرسش رها کند.

با برنج رژیم لاغری بگیرید

اگر تصمیم گرفته‌اید رژیم لاغری بگیرید اما به‌هیچ‌روی نمی‌توانید از برنج و خوردن آن دست بکشید این مطلب را دنبال کنید. در این‌جا چند روش آماده کرده‎ایم که هم بتوانید برنج بخورید و هم این‌که رژیم خود را داشته باشید.

نشانه‌های زنان قوی و با اعتمادبه نفس

در دنیای امروزی همه می‌خواهند قوی و با اعتمادبه‌نفس باشند و در هر موقعیتی دیگران روی آن‌ها حساب کنند در واقع به‌نوعی همه می‌خواهند الگو باشند و همه آن را به‌عنوان نمونه به دیگران معرفی کنند.

۱۰ غذایی که نباید هنگام اسهال بخورید

در این مقاله بدترین غذا‌ها برای اسهال را به شما معرفی می‌کنیم. فهرستی جامع از غذا‌هایی که باید نادیده بگیرید، چرا که مشکل‌ساز هستند و البته جایگزین آن‎ها را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

طرز تهیه حلوای عربی

حلواها انواع و اقسام دارند که یکی از آن‌ها حلوای عربیست که تنها باید یک بار آن را آزمایش کنید تا برای همیشه به فهرست دسرهای شیرین و خوشمزه زندگیتان افزوده شود.

طرز تهیه سوپ رشته فرنگی

سوپ رشته فرنگی یکی از انواع سوپ‌هاست که از ترکیب مرغ با سبزیجات و رشته فرنگی تهیه می‌شود و یک پیش‌غذای بسیار لذیذ و مقوی است.
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین