تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

توصیه «جمهوری اسلامی» به وزرای پیشنهادی: شرافت را به وزارت نفروشید

روزنامه جمهوری اسلامی در روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نوشت: ما راهی غیر از این نداریم که در روش‌های مدیریتی و به ویژه انتظاراتمان از مدیران تجدید نظر کنیم و به آزاداندیشی برای آحاد مردم جامعه اصالت قائل باشیم. فقط در اینصورت است که هرگز کسی حاضر نمی‌شود شرافت را برای رسیدن به وزارت بفروشد.

توصیه «جمهوری اسلامی» به وزرای پیشنهادی: شرافت را به وزارت نفروشید

رویداد ۲۴| روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جریان بررسی‌هائی که در کمیسیون‌های مختلف مجلس درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور خود افراد پیشنهادشده صورت گرفت، اتفاقاتی افتاده که قابل تأمل و برای افکار عمومی شایان توجه است.

ازجمله اخباری که از این کمیسیون‌ها منتشر شده، یکی اینست که از فلان وزیر پیشنهادی سؤال شده آیا شما درباره اقداماتی که در دوره حضورتان در مجلس شورای اسلامی کرده‌اید و سخنانی که گفته‌اید و نامه‌ای که امضا کرده‌اید همچنان بر همان نظر هستید؟ او در جواب گفت: «من از آن اقدامات پشیمانم.» اگر این خبر درست باشد، با توجه به ویژگی‌های این شخص، تردیدی وجود ندارد که این ابراز پشیمانی با این هدف صورت گرفته که بتواند از مجلس برای راه یافتن به وزارتخانه مورد نظر رأی اعتماد بگیرد.

این، اقتضای ذاتی نظام جمهوری اسلامی است و اگر امروز مردم ما با یک نظام حکومتی به نام جمهوری اسلامی مواجهند که برای تحقق خواسته‌هایشان دچار مشکل است به این دلیل است که بسیاری از مدیران و کارگزارانش فاقد این ویژگی‌ها هستند. ما راهی غیر از این نداریم که در روش‌های مدیریتی و به ویژه انتظاراتمان از مدیران تجدید نظر کنیم و به آزاداندیشی برای آحاد مردم جامعه اصالت قائل باشیم. فقط در اینصورت است که هرگز کسی حاضر نمی‌شود شرافت را برای رسیدن به وزارت بفروشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزارت ، رای اعتماد
نظرات شما
پیشخوان