تاریخ انتشار: ۰۶:۱۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

کیهان: «وفاق ملی» یک ترفند موذیانه است؛ ساده لوح نباشید

حسین شریعتمداری در یادداشت امروز خود تاکید کرده که پذیرش حال فعلی افراد و در نظر نگرفتن توییت و مصاحبه‌های مرتبط با ۸۸ و ۱۴۰۱ مصداق ساده‌لوحی است.

کیهان: «وفاق ملی» یک ترفند موذیانه است؛ ساده لوح نباشید

رویداد ۲۴ | روزنامه کیهان که گویی از رای اعتماد گرفتن برخی از وزرای پیشنهادی پزشکیان خیلی نگران است، هر روز به نحوی برای وکلای ملت تعیین تکلیف می‌کند و امروز هم تاکید کرده که پذیرش حال فعلی افراد و در نظر نگرفتن توییت و مصاحبه‌های مرتبط با ۸۸ و ۱۴۰۱ مصداق ساده‌لوحی است.
کیهان ماجرای اعتماد مردم کوفه به هانی «قاضی دوران امیرالمؤمنین علیه‌السلام» در اتفاقات قبل از شکل‌گیری واقعه کربلا را مثل آورده، میرحسین موسوی و خاتمی را به «شریح» که در آن ماجرا مردم را فریب داده بود، تشبیه و تاکید کرده که نه تنها معیار حال فعلی افراد نیست، بلکه اگر نمایندگان چنین استدلال کنند؛ ساده‌لوح هستند.
حسین شریعتمداری نوشته: «اولاً: سخن حضرت امام درباره کسانی است که سابقه خوبی داشته‌اند، ولی بعد‌ها به هر علت از دایره مبانی نظام بیرون رفته و با آن زاویه گرفته‌اند.
ثانیاً: حضرت امام درباره به کار‌گیری افراد بدسابقه در پست‌های حساس و کلیدی نیز نهی جداگانه‌ای دارند. یعنی اگر سابقه سیاهی داشته باشد و بعد‌ها خود را اصلاح کرده باشد نیز نباید جانب احتیاط را از دست داد و او را در پست‌های حساس و کلیدی به کار گرفت.
ثالثاً: ادعای این یا آن وزیر معرفی شده درحالی که به رای نمایندگان نیاز دارد، با هیچ منطق عقلی و شرعی و حقوقی پذیرفته نیست و تأیید صلاحیت افرادی با این ویژگی اگر خیانت به نظام و رای مردم و شکستن سوگند نمایندگی نباشد، که هست! نوعی ساده‌لوحی است که از یک نماینده مجلس بعید و دور از انتظار است و این سؤال را پیش می‌کشد که شخصی تا این اندازه ساده‌لوح چرا به خانه ملت آمده و مسئولیت سنگین نمایندگی مردم را به دوش گرفته است؟!»
وی با تاکید بر را نیکه «کسی که ده‌ها توئیت و مصاحبه و بیانیه علیه مبانی و اصول نظام در کارنامه و عملکرد خود دارد، در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ و آشوب‌های براندازانه پائیز ۱۴۰۱ فعالیت آشکار داشته است و در قتل ده‌ها انسان بی‌گناه سهیم بوده است و‌... چگونه می‌تواند به عنوان وزیر از مجلس شورای اسلامی که باید «عصاره ملت» باشد، رای اعتماد بگیرد؟!» نوشته: «این روز‌ها برخی از مدعیان اصلاحات به بهانه (بخوانید با اسم رمز) «وفاق ملی»! هرگونه مخالفت با این یا آن وزیر فاقد صلاحیت را مقابله با وفاق ملی می‌نامند و علیه نمایندگان مخالفت‌کننده صفحه سیاه می‌کنند! این ترفند موذیانه در حالی است که پیشگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت به کابینه، مصداق واقعی حمایت صادقانه از رئیس‌جمهور و دفاع خالصانه از وفاق ملی است و کسانی که به بهانه حمایت از رئیس‌جمهور و در پوشش دفاع از وفاق ملی از افراد فاقد صلاحیت حمایت می‌کنند، در دشمنی آشکار با رئیس‌جمهور محترم و خیانت بی‌پرده به وفاق ملی هستند؛ و این نکته واضح‌تر از آن است که به توضیح بیشتری نیاز داشته باشد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
1
9
باز جنس نامرغوب زده حالش خرابتر شده...یکی جمعش کنه...
مراد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
1
10
دو کلمه هم بشنوید از ابن توالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
1
7
کیهان: «وفاق ملی» یک ترفند موذیانه است؛ ساده لوح نباشید
شما که موذی هستی دیگران چرا نه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
1
10
دست و پا نزن.
نظرات شما