تاریخ انتشار: ۰۶:۴۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی؛ در دام جنگ نیفتیم

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی حتما باید نابود شود، از رویکرد فعلی انتقاد کرده و آن را بی‌نتیجه دانسته است. این روزنامه هشدار داده که نباید در دام جنگ بیفتیم.

راهکار روزنامه جمهوری اسلامی برای نابودی اسرائیل؛ در دام جنگ نیفتیم

رویداد ۲۴| روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید براینکه «در این واقعیت که وجود رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست و باید راهی برای نابود کردن آن پیدا کرد، تردیدی نیست» نوشته: «رسیدن به این هدف نیازمند راهکاری دقیق است که به نابودی رژیم صهیونیستی منجر شود. آنچه اکنون در منطقه تحت عنوان مبارزه علیه اسرائیل جریان دارد نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نابود کند. این مبارزه موجب فرسودگی طرفین خواهد شد، ولی بعید است به ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل منجر شود. در مبارزه کنونی به ویژه آنچه در حدود یکسال گذشته رخ داده، جبهه مقاومت متحمل خسارات زیادی شده که از دست دادن فرماندهان و نیرو‌های زبده در صدر فهرست این خسارت‌ها قرار دارد. با ادامه یافتن این روند و افزایش این خسارت، مشکلات زیادی برای جبهه مقاومت به وجود خواهد آمد.»
این روزنامه در ادامه تاکید کرده که «روی آوردن به روش جدید مبارزه علیه رژیم صهیونیستی به معنای تعطیل کردن مبارزه با این رژیم نیست، به معنای تقویت آنست. مبارزه را می‌توان به شیوه‌های مختلف ادامه داد و با استفاده از فرصت تغییر روش، جبهه جدیدی با وسعت بیشتر که شامل کل جهان اسلام باشد برای رویاروئی با سلطه صهیونیسم به وجود آورد.»
این روزنامه موفقیت در این زمینه در گرو پیشقدم شدن جمهوری اسلامی و همراهی کشور‌های اسلامی دانسته و نوشته: «مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته بسیار مهم و حساس توجه داشته باشند که در شرایط بحرانی کنونی عده‌ای درصدد هستند ایران را برای ورود به یک جنگ با رژیم صهیونیستی وسوسه کنند و آمریکا را نیز به این جنگ بکشانند. این، یک دام است که طراحان آمریکائی و صهیونیست‌ها در ادامه شرارت‌های یازده ماه و نیم اخیرشان به آن فکر می‌کنند. مسئولان نظام جمهوری اسلامی تاکنون با هوشیاری به این دام نیفتاده‌اند و در آینده نیز نباید گرفتار آن شوند. آنچه این ترفند مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را باطل می‌کند روی آوردن به گسترش جبهه مبارزات ضدصهیونیستی با ایجاد انسجام در سطح جهان اسلام است که جنایات رژیم صهیونیستی زمینه آن را فراهم ساخته است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما