تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی+ جزئیات

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه‌ای فوق‌العاده درباره حوادث لبنان برگزار کرد.

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی+ جزئیات

رویداد۲۴| ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون خبر داد. این جلسه با حضور جمعی از اعضای کمیسیون و با محوریت بررسی حوادث اخیر منطقه، از جمله جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، امروز برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن شدید جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و تسلیت به خانواده‌های شهدای بیگناه، تأکید کردند که این حملات وحشیانه که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و سلاح‌های آمریکایی انجام شده، بدون پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون ابراز تأسف کردند از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر و خواستار پاسخ قاطع، عملی و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی شدند. آن‌ها تأکید کردند که این جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها نمی‌تواند جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد و خون شهدا زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد.

رضایی افزود: صهیونیست‌ها امروز آخرین روز‌های حیات خود را در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرانند و تمامی این حوادث منطقه آغازگر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی همچنین اعلام کرد که در هفته جاری جلساتی دیگر در ارتباط با مسائل منطقه، لبنان و فلسطین برگزار خواهد کرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما