تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

زمان انتخاب سرمربی جدید استقلال مشخص شد

سرمربی جدید استقلال بعد از بازی با هوادار و در ایام فیفادی مهرماه انتخاب خواهد شد.

زمان انتخاب سرمربی جدید استقلال مشخص شد

رویداد ۲۴| بعد از کشمکش‌های فراوان مدیران استقلال با استعفای جواد نکونام از سرمربیگری این تیم موافقت کردند و سهراب بختیاری‌زاده تا انتخاب سرمربی جدید هدایت آبی‌ها را به صورت موقت برعهده گرفت.

نکته مهمی که در روز‌های آینده ذهن مدیران استقلال را مشغول خواهد کرد، انتخاب سرمربی جدید است. در اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرده به طور مشخص از انتخاب مربی خارجی صحبت شده است.

در بخشی از اطلاعیه آمده است: «باشگاه در نظر دارد در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام نماید. در این راستا، بررسی چندین گزینه خارجی که دارای رزومه و تجربه مناسب در سطح بین‌المللی هستند، در حال انجام است. هدف باشگاه، استخدام فردی به عنوان سرمربی است که بتواند با دانش و توانایی‌های خود، تیم را به سمت موفقیت‌های پایدار هدایت نماید.»

پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد که مدیران استقلال تا قبل از بازی روز شنبه مقابل هوادار سرمربی جدید را معرفی نخواهند کرد. به طور مشخص و بر اساس صحبت‌هایی که با سهراب بختیاری‌زاده انجام شده، او قطعا هدایت استقلال را در دیدار با هوادار برعهده خواهد داشت و بعد از این بازی سرمربی خارجی جدید معرفی خواهد شد.

مسئولان استقلال چند گزینه خارجی را مدنظر دارند که در روز‌های آینده فرشید سمیعی و احمد شهریاری مدیرعامل و رییس هیئت مدیره باشگاه با آن‌ها مذاکره خواهند کرد تا به نتیجه برسند.

با توجه به اینکه بعد از دیدار با هوادار چند روز مسابقات لیگ برتر به خاطر برگزاری دیدار‌های ملی و فیفادی تعطیل خواهد بود، فرصت مناسبی در اختیار مسئولان استقلال است تا سرمربی جدید را انتخاب و قراردادش را امضا کنند.

از این رو سرمربی جدید و خارجی استقلال فعلا در دست بررسی است و احتمالا تا هفته آینده مدیران باشگاه به جمع‌بندی نهایی در این خصوص خواهند رسید. بازی استقلال در هفته هشتم روز ۲۷ مهر ماه مقابل ذوب‌آهن است و باید منتظر رونمایی از مرد اول نیمکت آبی‌ها در آن مسابقه باشیم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما