تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد؟

یکی از گزینه‌های مد نظر استقلال به واسطه قراردادی که دارد، برای پیوستن به این تیم دچار مشکل می‌شود.

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد؟

رویداد۲۴| پس از جدایی جواد نکونام، یکی از گزینه‌هایی که برای هدایت استقلال مدنظر قرار گرفت، آندرئا استراماچونی بود. سرمربی اسبق آبی پوشان که سال ۹۸ هدایت استقلالی‌ها را در ابتدای لیگ نوزدهم بر عهده گرفت و در روز‌های پایانی نیم فصل اول آن مسابقات حتی توانست استقلال را به صدر جدول هم برساند، اما اتفاقاتی رخ داد که منجر به جدایی او شد و حالا همه در جریان آن هستند.

استراماچونی الان نزدیک به دو سال است که مربیگری نکرده و تحت عنوان مفسر تلویزیونی مشغول به فعالیت است. او با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا قرارداد دارد و علاوه بر تفسیر جام جهانی و رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، حالا پیکار‌های لیگ قهرمانان اروپا و سری آ ایتالیا را تحلیل می‌کند.

قرارداد مفسران با شبکه‌های تلویزیونی در اروپا فوق العاده حرفه‌ای تلقی می‌شود و شرایط فسخ آن اصلاً آسان نیست به همین خاطر پرویز مظلومی چند روز قبل در تلویزیون با صراحت گفت همین مساله موجب بن بست در گفتگو با مرد ایتالیایی شده است، اما ظاهرا بند‌هایی برای فسخ قرارداد او وجود دارد.

از قرار معلوم استراماچونی می‌تواند ژانویه ۲۰۲۵ یعنی دی ماه امسال قراردادش را فسخ کند و حتی قبل از آن هم تحت شرایطی خواهد توانست به همکاری خود پایان بدهد، ولی از قرار معلوم دو شرط باید رعایت شود. شرط اول توافق مالی میان طرفین است و اینطور که شنیده‌ایم، شرط دوم برای فسخ قرارداد این است که او در صورت قطع همکاری با شبکه مذکور، وارد عرصه مربیگری شود و با یک شبکه تلویزیونی دیگر قرارداد نبندد.

حالا با توجه به همه این موارد باید ببینیم استراباچونی حاضر می‌شود با استقلالی‌ها به طور جدی مذاکره کند یا اینکه با توجه به اتفاقات گذشته، اصلاً قضیه را مد نظر قرار نمی‌دهد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما