آرشیو

مهدی فضائلی کیست؟

مهدی فضائلی بار‌ها به خاطر اظهارات جنجالی‌اش مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است. او که عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب و فعال سیاسی اصولگرا است، گفته است: «بتازگی برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.»

بنیامین نتانیاهو کیست؟

بنیامین نتانیاهو چندین بار به عنوان نخست وزیر اسرائیل انتخاب شده است. او اکنون در مرکز فرماندهی اسرائیل در جنگ با حماس قرار دارد.

کاظم صدیقی کیست؟

کاظم صدیقی روحانی ایرانی، امام جمعه موقت تهران است که به دلایل گوناگون همواره حواشی زیادی در مورد او وجود داشته است.

محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه کیست؟

در پرونده ۲۰ هزار میلیاردی پولشویی که اکنون در دستگاه قضایی در حال بررسی است، اخیراً نام دو تن از فرزندان معاون اول دستگاه قضایی دیده می‌شود؛ یعنی حجت‌الاسلام محمد مصدق کهنمویی. وی چندی پیش از سمت خود استعفا کرد.

پروفسور مجید سمیعی کیست؟

در ایران و حتا خارج از آن به‌ویژه در آلمان مجید سمیعی چهره‌ی شناخته‌شده‌ای است. اگرچه در سال‌های اخیر در ایران محبوبیت او دچار ابهاماتی شده است.

غلامرضا تاجگردون کیست؟

غلامرضا تاجگردون توانست از طریق حوزه انتخابیه گچساران و باشت نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود. اینبار علیرغم عدم تایید اعتبارنامه‌اش در مجلس گذشته مورد تایید شورای نگهبان در انتخابات قرار گرفت و توانست مجدداً به مجلس راه یابد. درباره سوابق سیاسی و اقتصادی تاجگردون این مطلب را تا انتها بخوانید.

امیرحسین ثابتی کیست؟

امیرحسین ثابتی پیش از اینکه نامش به عنوان نفر دوم لیست منتخبان مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران قرار بگیرد. در نزاع درون اصولگرایی از سوی نزدیکان قالیباف به عنوان نواصولگرای سوپر انقلابی معرفی شده بود و در قطب مخالف قالیباف در نزاع‌های درون جناح راست قرار داشت.

محمد امامی کاشانی کیست؟

محمد امامی کاشانی از روحانیون شناخته‌شده در انقلاب و جمهوری اسلامی بود که یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ درگذشت. او سال‌ها امام جمعه موقت تهران بود. برای آشنایی با سابقه سیاسی او این مطلب را تا انتها بخوانید.

غلامعلی حدادعادل کیست؟

غلامعلی حدادعادل سیاست‌مدار و مدرس دانشگاه است. این چهره اصولگرا در چندین دوره نمایندگی‌اش همواره یکی طرفداران سرسخت وضع موجود بوده است.

سید محمد موسوی بجنوردی کیست؟

سید محمد موسوی بجنوردی از شاگردان روح‌الله خمینی و بسیار به او نزدیک بود که پس از مرگ وی عملاً از صحنه‌ی سیاست کناره گرفت؛ اگرچه همچنان به فعالیت‌های حوزوی‌اش مشغول بود.

میثم مطیعی کیست؟

میثم مطیعی از آن دست چهره‌هایی است که این روز‌ها نماینده «نوحه‌خوانی سیاسی» نامیده می‌شوند. این دست نوحه‌خوانی‌ها که گاهی در نقد یا حمایت از یک جریان سیاسی مشخص صورت می‌گیرد، از اواخر دهه هفتاد تاکنون باب شده است و کم کم به یک سبک تبدیل شده است.

سیدرضا نریمانی کیست؟

سیدرضا نریمانی در سن ۱۵ سالگی به طور رسمی آموزش مداحی کردن را شروع کرد. حدود پنج سال در مساجد محل، مداحی می‌کرد تا در سن ۲۰ سالگی با حاج مهدی سلحشور در قم آشنا می‌شود و برای آموزش رسمی مداحی زیر نظر او هر هفته از اصفهان به قم می‌رفته است.

محمدرضا خباز کیست؟

محمدرضا خباز یکی از نمایندگان ادوار در چندین دوره از مجالس شورای کشور، ۲۰ بهمن ماه به علت سکته قلبی جان خود را از دست داد. در این مطلب اختصار به فعالیت‌های خواهیم پرداخت.

آمنه سادات ذبیح پور کیست؟

بیوگرافی آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار تلویزیونی است که در صدا و سیما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیوگرافی آمنه سادات ذبیح پور و همسرش بیشتر آشنا شوید.

الهه محمدی کیست؟

الهه محمدی روزنامه‌نگار حوزه اجتماعی و زنان است که در جریان درگذشت مهسا امینی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

نیلوفر حامدی کیست؟

حتما تاکنون نام نیلوفر حامدی را بارها شنیده‌اید؛ روزنامه‌نگاری که پس فوت مهسا امینی بازداشت و پس از ماه‌ها زندان به‌تازگی آزاده شده است.

شاپور بختیار کیست؟

شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی بود که از تاریخ ۱۷ دی تا ۲۲ بهمن به مدت ۳۷ روز در این مسند باقی ماند. بختیار در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۷۰ توسط گروهی سه نفره ایرانی در خانه‌اش در حومه پاریس با کارد به قتل رسید.

سردار سیدرضی موسوی کیست؟

سیدرضی موسوی از فرماندهان نزدیک به حاج قاسم سلیمانی که در سوریه حضور داشته است، شب گذشته با اصابت سه موشک به محل اقامتش به شهادت می‌رسد. در این گزارش درباره زندگی وی بخوانید.
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین