آرشیو

چرا سیما ثابت از ایران اینترنشنال جدا شد؟

مجری یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های شبکه ایران اینترنشنال بیانیه‌ای منتشر کرده و استعفای خود از این شبکه خبر داده است. در همین حین فایل صوتی منتسب به او منتشر شده که نشان می‌دهد این فرد، مواضعی خلاف مواضع شبکه داشته است.

یعقوب نیمرودی اولین وابسته اطلاعاتی اسرائیل در ایران و مجری مذاکرات مک‌فارلین

یعقوب نیمرودی جاسوس اسرائیلی که اولین نماینده اسرائیل در ارتش ایران در دوره پهلوی بود، در سن ۹۷ سالگی درگذشت. او همان کسی است که در جریان مذاکرات مک فارلین موسوم به ایران-کنترا زمینه تبادل سلاح با ایران را فراهم کرد.

محمدرضا شهبازی کیست؟

محمدرضا شهبازی، مجری جدید تلویزیون که با برنامه پاورقی و حواشی گوناگون نظیر قهر کردن با صدا و سیما ملی، حواشی بسیاری پیرامون نام خود ساخته است، در این مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی محمدرضا شهبازی بیشتر آشنا شوید.

چه کسی مدیر شرکت مایکت را بازداشت کرد؟/ پلیس تهران: دستگیری توسط پلیس انجام نشده است

شب گذشته فیلم بازداشت «ثریا رضایی مهوار» از مدیران شرکت مایکت منتشر شد. پلیس تهران به رویداد۲۴ گفته بازداشت او ربطی به ما نداشته است. فیلم بازداشت نخستین بار توسط صابرین نیوز رسانه نهادهای نظامی منتشر شده است.

حسین فریدون کیست؟

حسین فریدون در شرایطی به دلیل بیماری از زندان به مرخصی آمده است که در ۶۰ سالگی می‌داند، باید با سیاست و حضور در مناسبت رسمی برای همیشه خداحافظی کند.

جلیل رحیمی جهان آبادی کیست؟

جلیل رحیمی جهان آبادی از نمایندگانی است که به دلیل جدال توییتری اش با چهره‌های تندرو اصولگرا و برخی اکانت‌ها مورد توجه قرار گرفته است. درباره رویکرد این نماینده مجلس بیشتر بدانید.

حسن آقامیری، مشهورترین خطیب مذهبی اینترنتی

لایوهای اینستاگرامی سیدحسن آقامیری چه درباره عاشورا و مراسم‌های مذهبی و چه با سلبریتی‌های مختلف عموماً بسیار حاشیه‌ساز و البته جنجالی می‌شود. او حتی به خاطر حرف‌های انتقادی‌اش مجبور شده لباس روحانیت را از تن دربیاورد و خلع لباس شده است.

یوسف واعظ طبسی فرزند آیت‌الله طبسی کیست؟

تصویر گذرنامه نوه آیت الله واعظ طبسی تولیت پیشین آستان قدس رضوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و محل تولد او در واشنگتن سوالات بسیاری را درباره نحوه زندگی اقوام نزدیک سران جمهوری اسلامی در خارج از کشور به وجود آورده است. رویداد24 در گزارشی به وضعیت یوسف واعظ طبسی و همچنین پیشینه خانوادگی او و حاشیه‌های مالی که حول نام خانواده آنها بوده، پرداخته است.

حاشیه‌های سفر درمانی حسینعلی نیری به آلمان / ماجرای هاشمی شاهرودی تکرار می‌شود؟

رسانه‌های آلمانی از سفر حسینعلی نیری از مقامات پیشین عالی قوه قضاییه ایران به آلمان و بستری شدن او در بیمارستان پروفسور سمیعی خبر داده‌اند. پیش از این هم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در همین بیمارستان بستری شده بود. رویداد۲۴ در گزارشی به حاشیه‌های سفر نیری پرداخته و همچنین حاشیه‌های سفر هاشمی شاهرودی به آلمان را از زبان علی ماجدی سفیر وقت ایران در آلمان روایت کرده است.

آیا سرنوشت سعید طوسی در انتظار رضا ثقتی است؟

در روز‌های گذشته انتشار فیلم‌های خصوصی منتسب به رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گیلان و رابطه او منجر به برکناری شبانه‌اش از این سمت شده است. از همان ساعات اولیه با توجه به ابعاد عجیب این ماجرا، انتظار می‌رفت به دلیل واکنش افکار عمومی، دست‌کم وزیر ارشاد یا ریاست جمهوری ورود کند اما پاسخ روابط عمومی اداره کل ارشاد گیلان با مدیریت جدید نشان داد برای آنها موضوع تنها در حد «شائبه» است!

حاج منصور ارضی کیست؟

حاج منصور ارضی در کنار دیگر مداحان از تبلیغات سیاسی و انتخاباتی گرفته تا تهدید به ارائه لیست انتخاباتی و انتقاد از چهره‌های سیاسی بارها و بارها روضه را با سیاست ترکیب کرده است. او گاهی اوقات ادبیات تندی هم به کار می‌برد.

ماجرای بازداشت رائفی‌پور در عربستان چیست؟

علی‌اکبر رائفی‌پور به دلایلی که هنور رسانه‌ای نشده، از عربستان ممنوع الخروج شده است. برخی مدعی‌ند دلیل ممنوع الخروجی او توهین به مقدسات یا استفاده از پاسپورت جعلی بوده، اما همزمان برخی می‌گویند خواسته یا ناخواسته، این ماجرا رائفی پور را به سمت مجلس هدایت می‌کند.

کیم جونگ اون خواهر رهبر کره شمالی کیست؟

چگونه باید کره شمالی را درک کنیم؟ این کشور نه تنها یکی از معدود کشور‌های دارای بمب اتمی در جهان، بلکه یک دیکتاتوری موروثی، لکه‌ای تاریک در دریای نور شبانه شرق آسیا، چهارمین ارتش بزرگ جهان و دارنده کمتر از ۱ درصد از جمعیت است که به اینترنت دسترسی ندارند. غرب اغلب در مواجهه با چنین پدیده‌ای به دنبال ساده‌ترین پاسخ است: تمسخر!

سیلوان مومیکا کیست؟

«می‌خواهم اهمیت آزادی بیان را برجسته کنم.» سلوان مومیکا در حالی هتک حرمت به کتاب مقدس مسلمانان را با این اظهارنظر توجیه کرده است که آزادی بیان یکی از دغدغه‌های مهم بشر است.

چرا مجوز امنیتی راب مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تعلیق شد؟

رسانه‌های آمریکایی از پایان ناگهانی ماموریت راب مالی نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور ایران خبر داده اند. سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفته راب مالی به مرخصی رفته و آبرام پالی معاون او، جایگزینش خواهد شد. اما راب مالی چرا به مرخصی اجباری رفته و خروج او از تیم آمریکا، چه تاثیری در سرنوشت مذاکرات هسته‌ای ایران دارد.

اکبر طبری کیست؟

اکبر طبری معاون اجرایی آملی لاریجانی که کمتر از سه سال قبل به دلیل فساد گسترده بازداشت شده و به ۵۸ سال زندان محکوم شده بود، حالا از زندان آزاد شده است. در این مقاله به فسادها و زندگینامه اکبر طبری می‌پردازیم.

سید احمد خمینی کیست؟

سید احمد خمینی پس از شهادت برادرش مصطفی یکی از مهم‌ترین پشتیبان‌های پدر در ایام انقلاب اسلامی بود. نام او ین روز‌ها به دلیل اظهاراتش در فضای رادیکال بعد از انقلاب مورد توجه قرار گرفته است. او در حسینیه ارشاد گفته بود: «در اروپا کتابخانه‌ها را منفجر کنید و سفارتخانه‌ها را آتش بزنید.»

علی علیزاده کیست؟

علی علیزاده، سلبریتی سیاسی که در لندن به سر می‌برد، در پیج‌هایی که به نام «جدال» طراحی کرده، از سیاست‌های جمهوری اسلامی حمایت می‌کند. او به نام «علیز» مشهور است و به گفته فعالان سیاسی در دسته‌بندی «محور مقاومت» می‌گیرد.

فیصل بن فرحان کیست؟

سفر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان پس از ۱۷ سال که از حضور شخصی در رده وزیر خارجه به ایران می‌گذرد، حامل پیام مهمی برای سیاست بین‌الملل است. اگرچه فیصل بن فرحان از آمریکا به عنوان شریک امنیتی خود همچنان نام برده است، باید دید مناسبات آتی قطب‌های قدرت جهانی به چه سمت و سویی خواهد رفت.
پربازدید ها