تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

دو پنالتی استقلال در دربی سوخت (تصویر)

نوید مظفری عملکرد تیم داوری دربی 82 را نامطلوب اعلام کرد و گفت: «دو پنالتی برای استقلال نادیده گرفته شد.»

رویداد24- یکی از داورهای فوتبال کشورمان که شب گذشته مهمان برنامه ورزشی چارسو در شبکه خبر بود به تحلیل و کارشناسی قضاوت دربی 82 پایتخت پرداخته و اعلام کرد که در این بازی محسن ترکی داور میدان دو پنالتی برای استقلال نگرفته و همچنین در اعلام پنالتی تیم پرسپولیس مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش رویداد24، شب گذشته برنامه ورزشی چارسو در شبکه خبر به تحلیل مسائل فنی و داوری دربی 82 پایتخت پرداخت و نوید مظفری داور کشورمان یکی از مهمانان این برنامه زنده تلوزیونی بود.

مظفری در این برنامه به تحلیل قضاوت محسن ترکی پرداخت و در چند صحنه حساس این بازی اظهارنظر کرد.

او در خصوص صحنه درگیری آرش برهانی و احمد نوراللهی که دقایقی بعد از گل اول پرسپولیس اتفاق افتاد ، با تاکید بر اینکه احمد نوراللهی با کشیدن پیراهن آرش برهانی در محوطه جریمه تعادل وی را بر هم زده است اعتقاد به آن داشت که محسن ترکی می بایست به سود استقلال پنالتی اعلام می کرده است.

داور رسمی فوتبال کشورمان همچنین در خصوص صحنه بحث برانگیز در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول و برخورد توپ به دست مدافعان پرسپولیس اعلام کرد که این برخرود خطای هند بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه محسوب شده و محسن ترکی در این صحنبه باید خطای پنالتی اعلام می کرد.

در ادامه این کارشناس داوری صحنه خطای حنیف عمران زاده بر محسن بنگر را که منتهی به اعلام پنالتی برای تیم پرسپولیس در اوسط نیمه اول شد را اشتباه دیگر داور بازی دانست و گفت که پیش از خطای عمران زاده بر بنگر ، مدافع پرسپولیس بر مدافع استقلال مرتکب خطا شده و بر این اساس اعلام پنالتی اشتباه بود.

متاسفانه سخنان مظفری در این برنامه تلوزیونی البته بی حاشیه نبود و تنها دقایقی بعد از برنامه برخی از هواداران پرسپولیس با حمله به صفحه شخصی این داور فوتبال به او فحاشی کردند.

حواشی سخنان نوید مظفری در خصوص قضاوت محسن ترکی هنوز در شبکه های مجازی ادامه داشته تا همچنان محسن ترکی مانند بازی دور رفت دو تیم پایتخت یکی از چهره های جنجالی دربی باشد.



برچسب ها: پنالتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
4
4
خواهشا از کارشناسانی که چیزی از فوتبال بلد هستند دعوت کنید نه نوید مظفری که مغرضانه قضاوت می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
این شما هستید که منطق و سواد ندارید که تعصب چشم شما را کور کرده است این قدر آزاده مرد نیستید که قبول کنید دو پنالتی برای استقلال گرفته نشده است. البته پنالتی پرسپولیس درست بوده ولی صد درصد دو پنالتی استقلال هم گرفته نشد. در ضمن اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
یاسر
|
Germany
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
3
2
با تشکر از آقای مظفری وتمام کارشناسان داوری که جدا از تعصب وفقط واقعیت ها را می بینند تمام کارشناسان داوری ایران بر این اعتقاد رسیده اند که در دربی 82 سر استقلال را بریدند
ماسال
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
2
1
البته همه کارشناسان ایرانی که در اسیا نیز محلی از اعراب ندارند.بهتر است فیلم داوری را به یک داور اروپایی بیطرف نشان بدیم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.حالا که با چهار گل باختید،صحبت از آزادگی و ازاد مردی بسیار آسان است.گل سالم نوری به استقلال را داور نگرفت تا مظلومی ادعای واهی سوبله چوبله بکنه،و اوستا کریم جای حق نشسته.با این تیم پرسپولیس استقلال بردن را باید خواب ببینه.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
1
دیگه بحث کردن تو این زمینه فایده ایی نداره.نوشدارویی شد پس از مرگ سهراب.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان