تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
معاون رئیس‌جمهور در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

دولت بزرگترین حامی خود را از دست داد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه با رحلت آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، دولت حسن روحانی بزرگترین حامی خود را از دست داد تأکید کرد که بعید است جای ایشان با حامی دیگر و بهتری پر شود.

رویداد۲۴معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه با رحلت آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، دولت حسن روحانی بزرگترین حامی خود را از دست داد تأکید کرد که بعید است جای ایشان با حامی دیگر و بهتری پر شود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با تقدیر از حضور گسترده مردم برای بدرقه یار دیرین امام (ره) گفت: حضور پرشور و غیرمنتظره مردم در مراسم تشییع‌جنازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فوق‌العاده و بی‌نظیر بود.

وی در رابطه با دلایل این حضور به‌زعم خود فوق‌العاده و بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم با این حضور پرشور و گسترده از شخصیتی برجسته که عمر خود را وقف نظام و انقلاب کرده بود تقدیر کردند و مردم با این حضور یک‌بار دیگر قدرشناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این حجم از جمعیت برای شرکت در مراسم تشییع‌جنازه مقامات و مسئولان و شخصیت‌های کشورمان را تنها یک‌بار شاهد بودیم و آن تشییع پیکر مطهر امام راحل بود وگرنه من برای یک مراسم تشییع‌جنازه به خاطره ندارم که این تعداد از مردم حضور پیداکرده باشند.

شهیدی در رابطه با تفاوت شعارهای حاضران در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید بکوشیم تا وحدت خود را به هر شکل ممکن حفظ کنیم و نگذاریم که اختلافات که طبیعی هم محسوب می‌شود منجر به بروز شکاف میان مردم شود، وصیت آیت‌الله هاشمی نیز همین حفظ وحدت بود.

او در خاتمه با تأکید بر اینکه با رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دولت بزرگترین حامی خود را ازدست‌داده است گفت: فکر نمی‌کنم بتوانیم جای ایشان را با حامی دیگر و بهتری پرکنیم. آیت‌الله هاشمی شخصیت کم‌نظیری بود.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان