تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
معاون رییس جمهور در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ به تداوم تخریب کور تندرو‌ها واکنش نشان داد

مولاوردی به نیویورک نرفت/ تیر تخریب به هدف نخورد

معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه برای شرکت در کمیسیون مقام زن به نیویورک نرفته است گفت: اگر به نیویورک می‌رفتم در کمیسیون مقام زن نه از استان سیستان و بلوچستان می‌گفتم و نه از حقوق خانواده شهدای مکه و منا بلکه در چارچوب دستور اصلی سخنرانی می‌کردم.
رویداد۲۴- معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه برای شرکت در کمیسیون مقام زن به نیویورک نرفته است گفت: اگر به نیویورک می‌رفتم در کمیسیون مقام زن صرفا در چارچوب دستور اصلی اجلاس سخنرانی می‌کردم. 

شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده، در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ با بیان این مطلب و با رد ادعای رسانه‌های تندرو مبنی بر حضورش در اجلاس کمیسیون مقام زن در نیویورک گفت: شصتمین اجلاس کمیسیون مقام زن در سال ۲۰۱۶ که از روز دوشنبه ۲۴ اسفند آغاز به کار می کند، اجلاس سالیانه یا به نوعی اجلاس عادی محسوب می شود به همین دلیل ضرورتی برای حضور در عالیترین سطح وجود نداشت .

مولاوردی در ادامه درباره اینکه رسانه‌های تندرو در ادامه موج تخریب علیه معاونت امور زنان و خانواده و طرح این ادعا که معاون رییس جمهور در گزارش‌های خود سیاه نمایی داشته و دارد و بر همین اساس این سوال را مطرح کرده‌اند که «خانم مولاوردی! در کمیسیون مقام زن از استان سیستان و بلوچستان می‌گویید یا از حقوق خانواده شهدای مکه و منا؟»، در پاسخ به این سوال و اینکه کدام موضوعات را در صورت حضور مطرح می‌کرد گفت: اولا متاسفم برای چنین طرز تفکر و دیدگاهی که همواره حقیقت را فدای مصالح سیاسی و جناحی می‌کند چرا که توضیح کاملی در اطلاعيه روابط عمومي معاونت امور زنان و خانواده در ارتباط با مطلب نقل شده از من در ارتباط با «استان سیستان و بلوچستان»  در حاشیه دیدار با خانم آمنه وهاب‌زاده از جانبازان جنگ تحمیلی در ایام دهه فجر ارائه شده است.
 
معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده افزود: در ثانی اگر به نیویورک می‌رفتم در کمیسیون مقام زن صرفا در چارچوب دستور اصلی اجلاس سخنرانی می‌کردم. 

او ادامه داد: دستور کار اصلی این نشست هم امسال به موضوع «توانمندسازی زنان و پیوند آن با توسعه پایدار» اختصاص خواهد داشت و موضوع مورد بازبینی آن نیز «حذف و جلوگیری از کلیه اشکال خشونت علیه زنان و دختران» خواهد بود. 

مولاوردی در خاتمه گفت: نمایندگان هر کشور هم ۳ تا ۵ دقیقه فرصت خواهند داشت که صرفا در ارتباط با دستور کار اصلی اجلاس سخنرانی کنند بنابراین اگر به این اجلاس می‌رفتم همانند نمایندگان سایر کشورهای حاضر در اجلاس به دستور کار اصلی اجلاس می‌پرداختم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
United States of America
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
همیشه حقوق زنان و جوانان در حد حرف و سخنرانی باقی مانده است .
بهجت سرخ پر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
از تلاشهای خانم مولاوردی تشکر می کنم
و ارزوی توفیق
نظرات شما
پیشخوان