تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵

رونالدو در آستانه ثبت یک رکورد مقابل ختافه

کریستیانو رونالدو امروز امید اول رئال مادرید برای باز کردن دروازه ختافه است؛ تیمی که پس از سویا، بیشترین گل را از این فوق ستاره دریافت کرده است.
رویداد24- رئال از ساعت 18.30 در کولیسئوم به مصاف ختافه خواهد رفت. زمینی که البته هرگز برای رئال مادرید، زمین ساده ای برای کسب پیروزی نبوده است. ختافه در ته جدول قرار دارد و رئال مادرید رده سومی برای قهرمانی می جنگد.

رونالدو با زدن 19 گل در 11 بازی به ختافه، بزرگترین وحشت هواداران این تیم محسوب می شود. او تنها به سویا بیشتر از ختافه گل زده است(20 گل در 12 بازی). رونالدو که فصل را چندان خوب شروع نکرده بود، در حال حاضر به فرم واقعی خود بازگشته و در 3 بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا برابر سویا، بارسا و ایبار گلزنی کرده است.

نابغه پرتغالی که با 30 گل زده در لیگ، برای کسب آقای گلی لالیگا و نیز کفش طلای اروپا می جنگد، در 42 بازی رسمی این فصل رئال نیز تاکنون 46 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل دیگر با رکورد رسیدن به 50 گل زده فاصله دارد.

اگر او امشب بتواند 4 گل به ختافه بزند، برای ششمین فصل متوالی به رکورد 50 گل زده خواهد رسید. رونالدو در این فصل تنها یک بازی رئال در کوپا دل ری را از دست داده و در 41 بازی از 42 بازی ای که به میدان رفته، 90دقیقه کامل در زمین حضور داشته است. او تنها مقابل رم در دقایق پایانی تعویض شد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان