گردهمایی بیش از 100 طراح لباس، مدیران خانههای مد و مزونداران / کارگاه آموزشی مد و بازاریابی دیجیتال آغاز شد
نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از روز شنبه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین آغاز به کار کرد.
این موضوع در عرصه مد و لباس هم به شکل جدی مورد توجه مدیران مؤسسات مختلف قرار گرفته و با بررسی نقاط ضعف و چالشهای موجود در عرصه مد و لباس، برآنند تا ضمن نیاز سنجی به ارتقاء دانش فعالان مد ایرانی در تمامی ابعاد بپردازند.
عرصه نوپای مد و لباس هم از این امر مستثنی نیست و طی یکی دو سال اخیر به کرات شاهد برپایی رویدادهای متعدد در فضاهای مطلوب شهری به لحاظ امکانات و ایجاد فضای مملوء از آرامش برای هنرمندان در مسیر یادگیری فنون متنوع کسب و کار هستیم.
زمان آن رسیده که طراحان ایرانی در مسیر تجاریسازی برندهایشان قرار گیرند و این همان نکته مهمی است که علیرغم توجه بسیار به مقوله طراحی لباس و رشد در تمام ابعاد، در بخشهایی همچون برندسازی و رونق کسب و کار مغفول مانده است.
اینبار پلتفرمی به همت گروه "مدآرت" طراحی شد تا با عنوان نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از سوی این مجموعه بتواند ضمن گردهمایی فعالان این صنعت به رشد و بهبود کسب و آنها، رشد دانش، کسب تجربه و معرفی آخرین ایدهها و کالکشنهای طراحان و تجاریسازی محصولات مد قدم بردارد.
نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از روز گذشته و با گردهمایی بیش از 100 طراح لباس، مدیران خانههای مد و مزونداران در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین آغاز بکار کرده است و در روز نخست با رضایت حضار از مباحث مطرح شده همراه بود.
از جمله این اهداف این کارگاه میتوان به آشنایی با مباحث پایهای و اساسی طراحی لباس، آشنایی با مباحث طراحی فیگور و آشنایی با رنگها، آشنایی با مباحث خلاقیت در طراحی و امکان یا عدم امکان موفقیت در بازار، آشنایی با مباحث ایدهپردازی و پرزنت مؤثر جهت ورود به بازار مد و لباس، آشنایی با مباحث تولید محتوا جهت افزایش بازخورد برندهای حاضر در حوزه پوشاک، آشنایی با استارتآپهای حوزه مد و لباس در بازار ایران و بازارهای جهانی، آشنایی با بوم و مدل کسب و کار جهت شناخت فضای رقابتی در حوزه مد و لباس، آشنایی با فضاها و مدل های تبلیغاتی برای برندهای نوپا و استارت آپی، آشنایی با مباحث برندسازی و بازاریابی در فضای دیجیتال و سوشیال نتورک، آشنایی با اصول و سیاست های حضور در نمایشگاه ها برای برندهای نوپا اشاره کرد.
البته یکی از نکات بسیار مهمی که از سوی مدیریت این ایونت حوزه مد و لباس عنوان شد که برخی سوءتفاهمها را نیز در زمینه برگزار کننده کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی مرتفع ساخت، عدم ارتباط آن با دانشگاه بینالمللی مد آرت ایران بود و تنها تشابه اسمی در عنوان گروه برپا کننده این رویداد وجود دارد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط