تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

محمود شیخ زین الدین به عنوان رییس جشنواره ملی «فناوری ایرانی؛ کسب و کار ایرانی» منصوب شد

دکتر سورنا ستاری طی حکمی محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به سمت «رییس جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی» منصوب کرد.
رویداد24- دکتر سورنا ستاری طی حکمی محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به سمت «رییس جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه علم و فناوری به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی" منصوب می‌شوید.

از آنجا که برپایی این جشنواره ملی که قبلا با عنوان جشنواره "علم تا عمل" با حضور طرح‌های فناورانه برگزیده از تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شد، موجب ایجاد شور و نشاط در عرصه علم و فناوری در استان‌ها و رقابت میان فناوران می‌شود، انتظار می‌رود با جذب سرمایه‌گذاران حوزه فناوری و با تدوین طرح‌های تجاری مناسب گام موثری در توسعه بازار این شرکت‌ها برداشته شود.

امید است در پناه الطاف خداوند متعال، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها به خصوص استانداران و مراکز علمی و فناوری کشور در برگزاری هرچه بهتر این رخداد مهم موفق و مؤید باشید».

تا پیش از این جشنواره علم تا عمل به طور سالانه با هدف ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر با رویكرد تجاری سازی، فراهم آوردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همكاری‌های علمی و فناوری بین مراكز علمی، صنعتی و فناوری كشور، فراهم کردن زمینه آشنایی و تفاهم میان عرضه‌كنندگان فناوری،‌ نهادهای استفاده‌كننده از فناوری و سرمایه‌گذاران، بررسی راهكارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرایند تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری كشور و معرفی دستاوردهای حاصل از فرایند تجاری‌سازی فناوری و نوآوری به جامعه برگزار می‌شد.

طرح‌های دانش بنیانی که دارای چشم انداز روشن در امر صادرات بوده و یا  نمونه سازی آنها به پایان رسیده باشند و نتایج آزمون و تست آنها توسط مراجع ذی صلاح مثبت ارزیابی شده باشند، می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل در سال 93 برگزار شد و در سال جاری این جشنواره با عنوان جشنواره ملی «فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انتصاب
نظرات شما
پیشخوان