در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی: شرکت مخابرات ایران در سطح ملی رتبه اول را کسب کرد
در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی؛ شرکت مخابرات ایران در چهار بخش نشریه داخلی، تحلیل محتوا، تبلیغات و عکس رتبه اول را کسب کرد.
رویداد۲۴ این جشنواره که به همت انجمن متخصصین روابط عمومی و برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابطعمومیها برگزار شد؛ با حضور روابط عمومیهای وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی کشور؛ در دو بخش رقابتی و آموزشی، در دو گروه تهران و استانها به ارزیابی عملکرد روابط عمومیها پرداخت.
براین اساس، شرکت مخابرات ایران طبق نتایج داوری، در سطح ملی، در بخشهای تحلیل محتوا، تبلیغات (آگهی)، نشریه داخلی، عکس رتبه اول و در بخشهای وب سایت، رپرتاژآگهی، ویژه نامه و موشن گرافیک رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین این شرکت دربخشهای ادبیات (مستندسازی)، تیزر، بروشور و سرمقاله شایسته تقدیر شد.
براین اساس، شرکت مخابرات ایران طبق نتایج داوری، در سطح ملی، در بخشهای تحلیل محتوا، تبلیغات (آگهی)، نشریه داخلی، عکس رتبه اول و در بخشهای وب سایت، رپرتاژآگهی، ویژه نامه و موشن گرافیک رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین این شرکت دربخشهای ادبیات (مستندسازی)، تیزر، بروشور و سرمقاله شایسته تقدیر شد.
گفتنی ست؛ این جشنواره که توسط انجمن متخصصان روابطعمومی همه ساله برگزار میشود؛ با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابطعمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابطعمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات و دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابطعمومیها به ارزیابی آثار روابط عمومیها میپردازد تا زمینه برای فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی، ایجاد شود.
منبع: پرتال شرکت مخابرات