تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲

بهترین قلم لمسی برای گوشی سامسونگ

در زمان خرید قلم لمسی سامسونگ باید به این موضوع دقت داشته باشید که این قلم با گوشی شما به خوبی سازگاری داشته باشد. برخی از این قلم ها با نسخه های خاص اندرویدی و حتی مدل های خاص گوشی موبایل سازگاری بیشتری دارند.

بهترین قلم لمسی برای گوشی سامسونگ

رویداد۲۴ فائزه مومنی: در زمان خرید قلم لمسی سامسونگ باید به این موضوع دقت داشته باشید که این قلم با گوشی شما به خوبی سازگاری داشته باشد. برخی از این قلم ها با نسخه های خاص اندرویدی و حتی مدل های خاص گوشی موبایل سازگاری بیشتری دارند. اصلی‌ترین قابلیت قلم سامسونگ، مربوط به نوت‌برداری است. از قابلیت‌های این قلم می‌توانیم به تبدیل دست‌خط به متن تایپ شده اشاره کنیم که حتی در مرورگر هم می‌توانید از این مشخصه بهره ببرید. برای ثبت اسکرین‌شات‌های دقیق از بخشی از نمایشگر هم این قلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یعنی دیگر لازم نیست بعد از اسکرین‌شات، تصویر مورد نظر را کراپ کنید و در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. همچنین بعد از ثبت اسکرین‌شات، به راحتی قادر به یادداشت‌برداری روی تصویر ثبت شده هستید. این قابلیت به‌خصوص برای انواع آموزش‌ها به‌شدت مثمر ثمر واقع می‌شود.

قلم S pen

قلم لمسی سامسونگ که با نام قلم S pen نیز شناخته می شود، یکی از محصولاتی است که در کنار گوشیهای سامسونگ نوت ارائه شده است. حتی گوشی پرچمدار گلکسی S23 هم دارای قلم سامسونگ است. همین امر نشان دهنده اهمیت و کیفیت بالای این قلم است.

استفاده از این قلم در گوشی ها و تبلت های سامسونگ باعث شده است که طراحات و افراد حرفه ای به خوبی توانند از تبلت های پیشرفته و گوشی های مدرن سامسونگ نهایت استفاده را ببرند . برای ظاهر منوی قلم S Pen می‌توانید شخصی‌سازی کنید تا این منو به چه شکلی نمایش داده شود. این قلم به‌عنوان ریموت کنترل هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین قلم لمسی برای گوشی سامسونگ

قلم لمسی Friendly Swede 4-In-1 Stylus

این قلم، بهترین قلم لمسی برای نوشتن روی تمام صفحه نمایش های خازنی است. برای استفاده از این قلم نیازی به شارژ آن یا قرار دادن باتری ندارید و چیپ ست بلوتوثی هم در این محصول به کار نرفته است. با خرید این قلم ساده و کارآمد می توانید به راحت ترین شکل ممکن روی گوشی های موبایل یا تبلت هایی که نمایشگر خازنی دارند، یادداشت برداری کنید.


بیشتر بخوانید: بهترین ایرپاد‌ها


قلم لمسی Adonit Mark Aluminum Stylus

این قلم هم یک استایلوس خازنی است که نه بلوتوث دارد و نه باتری؛ برای استفاده از این قلم نیازی به شارژ آن ندارید. اما حواستان باشد که فقط روی نمایشگرهای خازنی می توانید از آن استفاده کنید. بدنه استایلوس Adonit Mark Aluminum از آلومینیوم طراحی شده که مقاومت و دوام آن را بالا برده است. علاوه بر این در دست گرفتن این قلم احساس خوبی داشته و در بین انگشتان نمی لغزد.

 قلم لمسی Staedtler Noris Digital Classic Stylus

به گزارش رویداد۲۴ استدلر که نام آن را روی بسیاری ازمدادهای مشکی دوران دبستان دیدیم، یک قلم لمسی با ظاهری نوستالژیک طراحی کرده که بدنه ای چوبی دارد. این قلم لمسی که می تواند میزان فشار را تشخیص دهد با فناوری EMR ساخته شده است. با وجود این فناوری نیازی به شارژ قلم نخواهید داشت و همیشه می توانید از آن استفاده کنید. از مزایای دیگر این محصول باید به تشخیص رد کف دست اشاره کنیم که به کاربر اجازه می دهد دستش را روی صفحه نمایشگر استراحت دهد. البته حواستان باشد که این قلم لمسی فقط با دستگاه هایی که از فناوری EMR پشتیبانی می کنند سازگاری دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما