تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۱ تير ۱۴۰۳

اقدام انسان دوستانه فرزند امام جمعه شهید تبریز؛ آزادی ۱۰ زندانی با هزینه مراسم چهلم آل هاشم

خانواده امام جمعه شهید تبریز با اهدای هزینه‌های مراسم یادبود این شهید والامقام به ستاد دیه آذربایجان شرقی، تعداد ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان را آزاد کردند.

آل هاشم

رویداد۲۴ ایران نوشت: فرزند شهید آیت‌الله آل هاشم هنگام پرداخت هزینه‌های مراسم چهلم و یادبود پدرش، با بیان اینکه یکی از منویات آن شهید سوق دادن هزینه‌های اضافی مراسم‌های ترحیم و یادبود به امورات خیر و خداپسندانه بود، گفت: از تأکیدات مرحوم پدرم ترویج فرهنگ نیکوکاری و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری در چنین مراسمی است که بر این اساس تصمیم خانواده بر این شد با حذف تشریفات زاید، علاوه بر بازگرداندن سرپرست خانواده‌ای به کانون گرم خانواده، دعای خیر زندانیان آزاد شده نیز نثار روح آن شهید شود.

پدرم همیشه تأکید داشت زندانیان جرایم غیرعمد به طور ناخواسته پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرند و این اتفاق ممکن است برای همه پیش بیاید، از این رو باید دست این افراد را در این شرایط سخت بگیریم و در واقع خانواده ما با این کار به نیت‌های خیر ایشان جامه عمل پوشاندند.


بیشتر بخوانید: زندانیان جرایم غیرعمد زیر ۱۰۰ میلیون تومان آزاد می‌شوند


وی با قدردانی از مسئولان ستاد دیه آذربایجان شرقی و خیران نیک اندیش این مجموعه، یادآور شد: سالهاست به ابتکار مسئولان ستاد دیه در استان آذربایجان شرقی طرح اهدای هزینه‌های مجالس ترحیم، عزاداری، گل، بنر و ولیمه به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را اجرا می‌کنند که الگویی برای کل کشور است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امام جمعه
نظرات شما