تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصور حقیقت‌پور: جلیلی مانع اصلی برجام بود؛ حالا طلبکار شده است

منصور حقیقت‌پور گفت: جلیلی مانع اصلی در برجام بوده که روزانه ۵۰۰ میلیون دلار خسارت عدم اجرای برجام به کشور لطمه زده است. شاید او خود را راضی و اقناع کند، اما کمر مردم را می‌شکند. او حالا خود را طلبکار هم می‌بیند.

منصور حقیقت‌پور: جلیلی مانع اصلی برجام بود؛ حالا طلبکار شده است
رویداد۲۴| روزنامه هم میهن با منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی گفتگو کرده است.

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

جلیلی مانع اصلی در برجام بوده که روزانه ۵۰۰ میلیون دلار خسارت عدم اجرای برجام به کشور لطمه زده است. شاید او خود را راضی و اقناع کند، اما کمر مردم را می‌شکند. او حالا خود را طلبکار هم می‌بیند. یک آقایی خریتی در آمریکا کرد و برجام را پاره کرد. آقای دیگری بعد از آن خواست آن را درست کند، اما شما نگذاشتید دولت بحث را تمام کند. این لطمه جبران‌ناپذیر است.

جلیلی نشان داد که موافق فیلترینگ است و اینکه مردم تجمع نداشته باشند و اعتراضی نکنند. در شرایطی که تمام این موضوعات حق مردم است.

صداوسیما یک واحد بی‌نظری نیست. وقتی برادر آقای جلیلی معاون صداوسیماست و وقتی جلیلی به خود اجازه می‌دهد ده‌ها بار کلام پزشکیان را قطع کند تا نگذارد که حرف بزند و مجری دخالتی نمی‌کند نشان‌دهنده این است که بی‌نظر نیستند و رفتار عادلانه از دل این صداوسیما بیرون نمی‌آید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
برای مردمی که دیگر آب از سرشان گذشته و حالا می گویند چه یک وجب چه صد وجب و واقعا درنظام جمهوری اسلامی فرقی نمی کند کی رئیس جمهور باشد را از امثال جلیلی نترسانید. اتفاقا آن شصت درصد می گویند خیلی هم بد نمیشه از اینور جلیلی و از آن طرف ترامپ رئیس جمهور باشند.مرگ یکبار و شیون یکبار.
نظرات شما