تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان لیست وزرا را قبل از معرفی با رهبری چک کرد؟

معاون پارلمانی پزشکیان گفته بود که رئیس جمهور تایید وزرا را قبل از معرفی از رهبری خواهد گرفت. برخی رسانه‌ها نیز مثل کیهان تکذیب کردند، اما دفتر رهبری در این خصوص اظهار نظری نکرد!

پزشکیان لیست وزرا را قبل از معرفی با رهبری چک کرد؟

رویداد ۲۴ | مسعود پزشکیان لیست وزرای مورد نظر خود را فردا صبح به مجلس ارائه می‌کند و بررسی صلاحیت‌ها نیز رسما از هفته آتی و در جلسات علنی کلید می‌خورد.
جدای از اخبار غیر رسمی درباره لیستی که فردا اعلام می‌شود و تک تک افراد حاضر در آن، یک مساله مورد توجه قرار گرفته است؛ آن هم اینکه بالاخره رئیس دولت چهاردهم پیش از تکمیل لیست وزرای پیشنهادی خود تایید رهبری را گرفته است یا خیر؟
همین چند روز قبل بود که معاون پارلمانی پزشکیان در توییتر خود از این اقدام پزشکیان خبر داد و نوشت: «رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده که وزرا را با تایید رهبر معظم انقلاب معرفی خواهد کرد».
رسانه‌های اصولگرا، اما اصلا از این سخن خشنود نشدند و دیدیم که در سلسله مطالبی به آن تاختند. مثلا کیهان نوشت: «رهبری در انتخاب اعضای کابینه دخل و تصرفی ندارند». این روزنامه همچنین نوشت: «معاون پارلمانی رئیس جمهور امری موهوم را القا می‌کند.»
دفتر رهبری، اما در این خصوص اظهارنظری نکرد! چنانچه فیض‌الله عرب‌سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتر خود با کنایه به کیهان نوشت: «بهتر است که دفتر رهبری با تکذیب این امر موهوم جامعه را روشن کند».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما