تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
به گزارش رویداد ۲۴؛

نماینده کلیمیان در مجلس: میدری سابقه و رزومه قوی‌ای دارد

همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس گفت: احمد میدری کسی است که تمام دوران کاری‌اش را در وزارت کار بوده و سابقه بسیار خوب و رزومه بسیار قوی دارد و امیدوارم که مجلس هم بتواند مسائل جناح بندی و سیاسی را مدنظر قرار ندهد.

نماینده کلیمیان در مجلس: میدری سابقه و رزومه قوی‌ای دارد

رویداد۲۴ | همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص احمدی میدری، وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احمد میدری کسی است که تمام دوران کاری‌اش را در وزارت کار بوده و سابقه بسیار خوب و رزومه بسیار قوی دارد و امیدوارم که مجلس هم بتواند مسائل جناح بندی و سیاسی را مدنظر قرار ندهد و تخصص ایشان را در نظر بگیرد و او هم موفق شود از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وی افزود: بنده با سابقه و رزومه آقای میدری آشنایی دارم، اما با شخصیت ایشان چندان آشنایی ندارم و فعلا زمان زیادی برای آشنایی با شخصیت او را دارم، ولی با در نظر گرفتن موفقیت‌های شغلی ایشان و با توجه به شناخت محدودی که از او دارم فکر می‌کنم که ایشان گزینه خوبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند.


بیشتر بخوانید: احمد میدری کیست؟


نماینده کلیمیان در مجلس تصریح کرد: البته آقای مرتضوی نیز توانستند با وجود مشکلات متعددی که در حوزه اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود از پس مشکلات برآیند و از سوی دیگر، آقای میدری نیز توانایی ادامه این مسیر را دارند.

سامه یح در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود یعنی مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و... نباید از هیچ وزیری انتظار انقلاب، تغییرات عمده و پیشرفت‌های آنچنانی داشت، اما آقای میدری می‌توانند طبق همین روالی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد، کار‌ها را انجام دهد و روال مثبتی که شکل گرفته را نیز ادامه دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان