تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

کناید تند کوثری به نوری قزلجه: در حد زمین پدرتان به کشاوری مسلط هستید

اسماعیل کوثری در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: مراقب باشید مشکلات دوره رئیسی و ماجرای چای دبش تکرار نشود.

کناید تند کوثری به نوری قزلجه: در حد زمین پدرتان به کشاوری مسلط هستید

رویداد ۲۴ | اسماعیل کوثری، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی با بیان اینکه وزیر کشاورزی دولت رئیسی باعث مشکلاتی در دولت سیزدهم شد خطاب به نوری وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: همین الان ۱۷۳ نفر برای موافقت با شما ثبت‌نام کردند، پس انتخاب شدید، اما باید مراقب باشید که به سرنوشت چای دبش دچار نشوید.

او با بیان اینکه وزیر کشاورزی دولت رئیسی باعث مشکلاتی در دولت سیزدهم شد خطاب به نوری وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: همین الان ۱۷۳ نفر برای موافقت با شما ثبت‌نام کردند، پس انتخاب شدید، اما باید مراقب باشید که به سرنوشت چای دبش دچار نشوید.

وی با بیان اینکه آقای نوری تنها در سطح شهرستان و استان مسئولیت داشته‌اند گفت: بله شما به کشاورزی مسلط هستید، اما در چند هکتاری که پدرتان به شما داده و کشاورزی کردید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
1
1
آه!!!! همان قدر که تو بر دهانت مسلطی قطعا او بیشتر بر کشاورزی مسلط است
گیلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
2
با نماینده محترم جناب کوثری صد در صد موافقم، بی کفایتی وزرای سابق جهاد خصوصآ در مقوله جلوگیری از فساد و زمینخواری در استانهای شمالی کاملآ مشهود است. باندی فوق حرفه ای درون سازمان و در دستکاری در پرونده های ارباب رجوع در ادارات مختلف جهاد کشاورزی در گیلان به ثروتهای افسانه ای رسیده اند و متآسفانه هیچ نظارت و رسیدگی به شکایات نشده و نمی شود، فقط کافیست سری به سازمان امور اراضی واقع در میدان فرهنگ رشت بزنید،همکاری تنگاتنگ با یکدیگر در زیر پا گذاشتن قانون با کارمندان ادارات تابعه در شهرستانها عینآ مشهود است، کارمند رده پایین اداره جهاد کشاورزی لنگرود با همکاری هم باندی ها در هنگام بازنشستگی با گرفتن مبالغی نجومی ملک موروثی چند هکتاری خانواده شناخته ای را با سوءاستفاده از لفظ اصلاحات ارضی در سال 91 به دوستش واگذار نموده که پرونده شکایت در دادگاه به نفع مالک اصلی رآی صادر شد، کارمند متخلف در جاده چمخاله بنگاه بزرگ تیرآهن آلات در زمینی وسیع خریداری نموده و یک تویوتا وانت دوکابین جلوی بنگاه پارک می باشد و هنگامی که اهالی متعجب در مورد این ثروت نجومی بادآورده از او سوال نمودند، اظهار می دارد، پاداش پایان خدمت !!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
1
جناب سردار کوثری تو کارت نظامی گریست نه نمایندگی مجلس.
به پادگان برگرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
مرغ مقلد!
نظرات شما
پیشخوان