تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳

فرزانه صادق: کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران را رفع می‌کنیم

وزیر جدید راه گفت: تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

فرزانه صادق: کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران را رفع می‌کنیم

رویداد ۲۴ | فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرادات و کمبود‌هایی وجود دارد که در تلاشیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرز‌های ۸ گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه ریزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهر‌های مرزی نباشد.

صادق مالواجرد گفت: تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرز‌های خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

او گفت: ۴ بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا ضمن کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما