تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

تاکید رئیس جمهور منتخب مردم بر عادل بودن؛ پزشکیان: اصلاح را از خودمان آغاز کنیم

رئیس جمهور منتخب مردم گفت: اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم.

مسعود پزشکیان

رویداد۲۴ مهر نوشت: مسعود پزشکیان در دیدار جمعی از فعالان سیاسی خراسان رضوی اظهار کرد: اگر مسؤولان فعلی را به صرف اینکه متعلق به جناح ما نیستند حذف کنیم، مثل کسانی عمل کرده‌ایم که به آن‌ها انتقاد می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم، دشمن می‌خواهد با عدم حضور ما ایران بزرگ تکه‌تکه شود، پس باید «برای ایران» بمانیم.


بیشتر بخوانید: توییت مهم پزشکیان درباره جراحی اقتصادی؛ اصل بر رضایت مردم است


وی با تاکید بر اینکه قطعاً هیچ‌کس بی‌عیب و نقص نیست، گفت: همه از بی‌عدالتی گلایه و انتقاد می‌کنند، اما شرط عادل بودن این است که با کسی که با ما با بی‌عدالتی رفتار کرده نیز عادلانه و با عطوفت و مهربانی و در چارچوب قانون رفتار کنیم. حق، عدالت و انصاف حکم می‌کند که امروز بنده وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفته‌ام، حتی با کسانی که با امثال بنده با بی‌عدالتی رفتار کرده و در مواجهه با ما قانون را نقض کردند، بر اساس عدالت، مهربانی و قانون رفتار کنم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
0
شنیدم یه مدیر جلیلی میخواد در وزارت رفاه پست بگیره( انگاری محمدی نامی هم در وزارت جهاد پست گرفته) ، ای کاش نمیگرفت، ولی حالا که اینجوریه لااقل اینجور افراد جلیلی یه جلسه با دکتر پزشکیان داشته باشند و هم تعهد ضمنی و محترمانه بدن و هم توجیه بشن که با چه افکاری کار بکنند. شمام لطفا جلیلیونی که پست گرفتند رو معرفی کنید تا منتی سرشون باشه و منتقدینم مفهوم وفاق رو بفهمند .
نظرات شما