تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

جزئیات تازه از مجروحیت مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان؛ حال عمومی سفیر خوب است

ساعاتی پیش، منابع خبری از زخمی شدن ده‌ها نفر بر اثر انفجار در دستگاه‌های ارتباطاتی (پیجر) در لبنان خبر دادند که در این میان سفیر ایران در لبنان زخمی شد.

سفیر ایران در لبنان

رویداد۲۴ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سفیر ایران در لبنان در حمله امروز اسرائیل به دستگاه‌های ارتباطاتی حزب‌الله مجروح شد / فارس: جراحت مجتبی امانی سطحی است؛ او اکنون در بیمارستان تحت نظر است / همسر سفیر: همسرم کمی زخمی شده؛ الحمدلله حالش خوب است؛ به خیر گذشته
برخی منابع خبری از مجروحیت مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان طی حمله گسترده اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داده‌اند. در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.

برخی منابع خبری از مجروحیت مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان طی حمله گسترده اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داده‌اند. در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.

ساعاتی پیش، منابع خبری از زخمی شدن ده‌ها نفر بر اثر انفجار در دستگاه‌های ارتباطاتی (پیجر) در لبنان خبر دادند. این منابع مدعی شدند که انفجار‌ها به صورت همزمان و گاهی به طور پیاپی و در مناطق مختلف لبنان رخ داده است. این منابع افزودند که انفجار‌های دستگاه‌های ارتباطاتی به سبب هک این دستگاه‌ها صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که حملات امروز تنها نیرو‌های حزب الله را هدف قرار نداده است، شهروندان عادی که از پیجر استفاده می‌کردند نیز آسیب دیده‌اند.

در همین حال خبرگزاری فارس خبر داد که جراحت مجتبی امانی سطحی است و او در حال حاضر در بیمارستان تحت نظر است.


نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت پایتخت لبنان، در پیامی که در حساب امانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: همسرم دکتر مجتبی امانی بر اثر انفجار پیجر در لبنان کمی زخمی شده اند، اما الحمدلله حالشان خوب است و به خیر گذشته است.

اطلاعیه سفارت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با انتشار پیامی در شبکه ایکس تصریح کرد: «جناب آقای دکتر مجتبی امامی، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران، دچار جراحت سطحی شده اند، حال عمومی سفیر محترم، خوب است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سفیر ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
1
2
رویداد چراخبرناقص درخروچی گذاشتی بالای سه هزار نیرو حزب الا زخمی وکشته این دستگاه ازنوع موتورولا وازایران به حزب الا برای ارتباطات گروه حزب الا داده شد جهت عدم شنود اسراییل حالا همزمان این تعداد دریک زمان انفجارش دردنیاعلم وتکنولژی مثل بمپ صداکرده است والان بعدازاین کارامکان حملات سراسری اسراییل به حزب الا در ساعات آینده زیاد است چرارویداد ازخبرگیری لحظه آیی بی انگیزه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
1
0
حال سفیر خوب هم نبود ؛ نبود .
برای مردم اصلا مهم نیست ....
ایشان سفیر ایران نیست سفیر حکومت است !!! وگرنه چرا باید پیجر ارتباط حزب الله با اعضاء خود ؛ دست سفیر ایران ! باشد ؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
1
0
من درست است از اشفتگی و اسیب ها ناراحت هستم . ولی بقول امام علی خواب بودن نیروها دلیل بر خواب بودن رقیب و دشمن نیست .
این وضعیت همانند تنازع بقا است ولی ای کاش ان نفرات اسیب می دیدند که مدیر غیر تخصصی این رویداد بودند که حذف می شدند مدیران اینده نگر باقی می ماند . روزمرگی در هر سیستمی باعث نابودی است .
از اینکه سفیر اسیب دیده بعنوان ایرانی خوشحال هستم چون یک تعداد فکر می کند با عدم رعایت اصول امنیتی و اطلاعاتی و دخالت در هر امور مانند نگهداشتن پیجر و ... در نزد خود ادم متخصص و متعهدی است ! نه انکه اصول اولیه موضوعات جنگ و امنیتی و اطلاعاتی را رعایت نمی کند یقینا به هلاکت خواهد رسید و این رفتاری است که خودش رقم می زند . پس افراد متخصص هستند که تعهد دارند و تعهد خالی این می شود !
و تعدادی نیز از رفتار حماس شاد بودند حالا غزه شخم زده و اوارگی و نابودی و تسخیر برای شهرک سازی را ببینند و توضیح دهند که ۷ اکتبر چه اورده است برای فلسطینی ها !
خداوند خودش در قران فرموده ما هیچ قومی را دچار تغییر نمی کنیم مگر خودشان بخواهند واین خواستن اینها برعکس شده و دارند تغییر با ضربات مهلک را تجربه می کنند .
ای کاش همان اول جنگ را خاموش می کردید و می کردند ولی دمیدند و دمیدید !
و بهانه تراشیدید و بهانه که منتظر بودند را استفاده کردند . فکر این است که اسراییل تنهاست درحالیکه یک بلوک متحد جهانی دارد .
فناوری دارد و مدیرانی توانمند و متخصص در امور خود !
مدیران ما در جنگ هشت ساله صدام گرفتار زندان ذهنی شدند و بهداشت مغزی دارند که سایر واقعیت ها را در جهان در یافت کنند چرا که پندارشان این است که برتر هستند !
چه کسی گفته ایران نجات بخش جهان است ! و با این وضع مدیرانش ! دارد دخالت می کند و منطقه را متشنج می کند .
کجای احکام اسلام گفته که ما باید دشمنی تمام بامردم اسراییل و یهود داشته باشیم و مردم ایران و اسراییل و عرب ها خسته هستند بترسید از اشوب ذهنی منطقه که یک کشتار عمومی جمعی بخاطر عدم مدیریت وضع حاضر روی دهد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
1
0
بهش دستور دادن چرند بنویسه!
نظرات شما