تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳

صحبت های پزشکیان درباره ایرانیان مقیم آمریکا؛ دغدغه‌هایی داشتند که برطرف می‌کنیم

رئیس جمهور در بازگشت از سفر نیویرک گفت: ایرانیان مقیم آمریکا دغدغه‌هایی داشتند که در داخل کشور تلاش می‌کنیم آن‌ها را برطرف کنیم.

پزشکیان

رویداد۲۴ رئیس جمهور درباره ایرانیان مقیم آمریکا گفت: با ایرانیان مقیم آمریکا جلسه داشتیم نشستی هم با نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف برگزار کردیم، با نمایندگان مراکز علمی و نخبگان آمریکا جلسه گذاشیم که جلسه بسیار خوبی بود و دیدگاه ما را از نزدیک شنیدند. مردم آمریکا آنچه از رسانه یا صدای بیگانه می‌شنوند با آنچه با گفتگو می‌تواند خود را ظاهر کند خیلی فرق داشت. 
ایرانیان مقیم آمریکا دغدغه‌هایی داشتند که در داخل کشور تلاش می‌کنیم آن‌ها را برطرف کنیم تا بتوانند راحت به کشور تردد کنند و جوی که در آنجا درست شده، ببینند که اینگونه نیست. دستاورد‌هایی که در این سفر داشتیم، کار چند ماه ما را سبک کرد، چون باید با رؤسای کشور‌های خارجی درباره مسائل مختلف گفتگو می‌کردیم، اما در این سفر فرصتی بود تا در این ۳ روز بیش از ۲۷ دیدار مختلف و دو سخنرانی رسمی در سازمان ملل داشتیم. امیدواریم در ادامه با گفتگو‌هایی که شکل گرفته، راه را ادامه دهیم و پیام صلح و صداقت و انسانیت را که آن‌ها به دروغ می‌گویند معتقدیم، ما در عمل پیاده کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نظرات شما
سوژه‌های روز
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان